یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۰۵:۱۷
فرمانداری شهرستان فریدن

اعتبار ۹۲۷ میلیارد تومانی دولت سیزدهم در سبد شهرستان فریدن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، ۶۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. عزیزاله عباسی ضمن تبریک ایام ماه رجب و فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت : دهه مبارک […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، ۶۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

عزیزاله عباسی ضمن تبریک ایام ماه رجب و فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت : دهه مبارک فجر نیز به نوعی مبعثی دیگر برای مردم کشور ما و همه جهان محسوب می‌شود چرا که حضرت امام رحمت الله علیه در این روزها حکومت دینی را در کشور با تکیه به مردم استقرار داد انبیاء و معصومین نیز برای دست یابی به آن تلاش نمودند و قدم آخر توسط امام راحل و بزرگوار و به پشتیبانی مردم و تاسی از اهل بیت برداشته شد و قدر و عظمت این اقدام به این زودی درک نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج ، ادارات، نهادها و گروه های مردمی برگزار می گردد افزود تعداد ۶۰ برنامه به عنوان برنامه محوری و شاخص در نظر گرفته شده که در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

فرماندار با اشاره به کل اعتبارات عمرانی در شهرستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، تاکید کرد: بیش از ۹۲۷ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان از مردادماه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ به شهرستان اختصاص یافته است.

عباسی تصریح کرد: سال ۱۴۰۲، ۱۷۳ پروژه با اعتباری بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید که ۱۰۶ پروژه در هفته دولت افتتاح و ۶۷ پروژه نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد همچنین ۲۲ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نیز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: شهرک گلخانه ای دامنه یکی از پروژه های بزرگی است که تقریبا دو دهه از کلنگ زنی آن می گذرد ولی با تلاش هایی که صورت گرفت در دولت سیزدهم و با حضور استاندار محترم استان در روز دوشنبه به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه در شهرستان همواره توجه به عدالت بخشی مدنظر بوده و خوشبختانه در سطح تمام شهرها و روستاها در بخش‌های تابعه شاهد اجرای پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها هستیم.

عباسی با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: انتخابات اسفندماه مهمترین مسئله کشور است و همه ما وظیفه داریم در جهت امیدآفرینی و تلاش برای مشارکت حداکثری گام برداریم.

وی اضافه کرد: مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه، بار دیگر با حضور غرور آفرین خویش پای صندوقهای رأی، قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، هشتمین  دیدار مردمی فرماندار  با اهالی شهرستان همراه با شورای اداری روستایی با حضور  کوهستانی رئیس دادگستری شهرستان، بخشدار مرکزی و تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی در روستای  سفتجان  برگزار شد .

۲۸ دی ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار در دیدار با رئیس حوزه علمیه شهرستان فریدن، برخی از  اساتید و پرسنل حوزه علمیه از عملکرد دولت در این مدت سخن گفت و اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی از سوی دولت سیزدهم انجام شده البته به معنای نقطه مطلوب نیست اما نمی‌توان از دستاوردها چشم‌پوشی […]

۱۶ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اداره بهزیستی شهرستان فریدن عملکرد یکساله خود را به مناسبت هفته دولت منتشر کرد.

۸ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نشست هماهنگی اجرای طرح حلقه‌های میانی (حامیم) با حضور عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام عباس ابن علی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهرستان برگزار شد. […]

۲۱ تیر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =