جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۴۶:۵۱
فرمانداری شهرستان فریدن

طرح حامیم با آموزش نیرو‌های شایسته آن‌ها را به نیروهای توانمند انقلابی تبدیل می کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نشست هماهنگی اجرای طرح حلقه‌های میانی (حامیم) با حضور عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام عباس ابن علی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهرستان برگزار شد. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نشست هماهنگی اجرای طرح حلقه‌های میانی (حامیم) با حضور عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام عباس ابن علی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهرستان برگزار شد.

فرماندار بیان کرد: طرح”حامیم” اقدامی ارزشمند است و ما باید با آموزش نیرو‌های شایسته آن‌ها را به نیروی توانمند انقلابی تبدیل کنیم.

عزیزاله عباسی تاکید کرد: این طرح را به گونه ای باید برنامه ریزی کرد که افراد تاثیر گذار در جامعه نیز به مانند معلمان و مدیران دستگاه اجرایی بتوانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: گاها برخی از مدیران و مسئولان بیشتر به این جهاد تبیین در قالب طرح های حامیم نیاز دارند تا بتوانند پاسخگوی سوالات جامعه هدف خود باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان افزود: مسئولان فریدن برای جهاد اقتصادی کشور، نگاه ویژه‌ای به مسائل پیرامونی با عنوان مسئولیت‌های اجتماعی دارند که می‌توانند کمک‌رسان دانشگاه‌ها در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی آنان باشد.

عباسی با اشاره به جوانگرایی دولت تصریح کرد: وی با بیان اینکه کشور نیازمند کادرسازی و تربیت نیروی انسانی و همچنین مدیریت کارآمد این سرمایه‌های عظیم انسانی است و این مهم قطعاً در دانشگاه صورت می‌پذیرد اعلام حمایت‌های مادی، معنوی و راهبردی خود را از برنامه‌های دانشگاه و مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برشمرد.

وی تاکید کرد: سرفصل های طرح حامیم اگر به برخی موضوعات مهم و روز جامعه نیز بپردازد به مانند حجاب، جمعیت و … بی شک ثمرات آن را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام ابن علی توضیحات کامل در خصوص طرح حامیم ارائه دادند.

شایان ذکر است ایجاد حلقه‌های میانی جزء مطالبات مقام معظم رهبری است وهدف ازاین طرح حرکت در راستای فعال‌سازی این حلقه‌ها بوده است و فعال شدن این حلقه‌ها واسطه خوبی بین حاکمیت و مردم در راستای جهاد تبیین است.

دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی «طرح حامیم» فرصت ارزشمندی برای تقویت علمی و معنوی دانشجویان بوده است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، صبح امروز- ۱۹ اردیبهشت- مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه رئیس دفتر، مسئول گزینش و مسئول حراست ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال شهرستان با عزیزاله عباسی فرماندار فریدن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در آیینی با حضور فرماندار، مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان و معلمان شهرستان از ۹ معلم نمونه منطقه آموزش و پرورش فریدن روز سه شنبه- ۱۸ اردیبهشت- در سالن هفده شهریور شهر داران تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان فریدن رشد و تعالی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 5 =