شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۵۷:۵۸
فرمانداری شهرستان فریدن

گلایه ها سرمایه گذاران در جلسه با فرماندار فریدن/فیلم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های تولید، نبود انگیزه کار در برخی مدیران دستگاه های اجرایی، تبلیغات منفی بر علیه شهرستان در برخی حوزه ها از سوی کارکنان در مرکز استان، اجرای برخی طرح های نامتناسب با شهرستان، تبعیض و بی عدالتی از سوی برخی مدیران استانی نسبت به منطقه را از موانع تولید برشمردند.

فرماندار شهرستان فریدن در این جلسه گفت: در دوسال اخیر تمام تلاش خود را برای برداشتن موانع سرمایه گذاری و تولید انجام دادیم و در برخی از حوزه ها موفقیت‌های نیز حاصل شده است به طور مثال توانسیتم سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی را جذب کنیم.

عزیزاله عباسی اظهار کرد: راه اندازی شهرک گلخانه ی که بیش از یک دهه گرفتار مشکلات بود از کارهای شاخص دولت در راستای اشتغال محسوب می شود و پرداخت تسهیلات برای ایجاد مشاغل خرد یکی دیگر از برنامه های دولت به شمار می رود.

وی تاکید کرد: سال گذشته طبق آمار  بیش از ۱۵۰۰ شغل ایجاد شده است که این ها همه به دلیل زحمات و تلاش های است که ارگان های مختلف داشتند.

برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تمام مدیران و دستگاه ها باید تلاش کنند تا مردم به میدان بیایند و سرمایه گذاری مردم در شهرستان می تواند قدم های خوبی در راستای توسعه اقتصادی باشد.

فرماندار شهرستان فریدن یادآور شد: برخی سرمایه گذارها از وجود افرادی در سیستم های اداری در مرکز استان نام می برند که مانع سرمایه گذاری در فریدن می شوند حتی این موضوع را نیز به ائمه جمعه شهرستان انتقال دادند و آنها نیز در تریبون های خود به این موضوع اشاره کردند.

عباسی ادامه داد: این موضوع بررسی خواهد شد و ابتدا به خود مدیران استانی که همکاری خوبی تا به امروز با ماداشتند، منتقل خواهیم کرد اما اگر ترتیب اثر داده نشود بدون شک از سوی استانداری پیگیری خواهد شد زیرا دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مناطق محروم دارد و برنامه های استانی از سوی استاندار نیز بر پایه توسعه مناطق محروم بوده است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذار در شهرستان نباید معطل شود، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند برای رفع موانع سرمایه گذاری و حذف بروکراسی زائد اداری مسیر سرمایه گذاری را هموار کنند و در این مسیر باید جهادی و انقلابی عمل کرد.

نماینده عالی دولت در فریدن افزود: افزایش تولید می تواند تورم را کاهش دهد و اتکا به ظرفیت های به مانند ظرفیت های بالقوه شهرستان فریدن در اقتصاد کشور بسیار می تواند اثرگذار باشد.

عباسی یادآور شد: سال های گذشته در سطح شهرستان متاسفانه زمین‌های بسیاری واگذار شده که مورد بهره برداری قرار نگرفته و برای سرمایه گذار جدید امکان شروع فعالیت وجود ندارد.

وی افزود: زمین باید به کسانی اختصاص یابد که بتوانند شروع فرایند طرح‌ و زمان بهره برداری آن را بر محور یک برنامه‌ریزی اصولی اعلام کنند.

فرماندار شهرستان فریدن خاطرنشان کرد: هدف از واگذاری این زمین‌ها رونق اشتغال بوده اما متاسفانه برخی متقاضیان تاکنون نسبت به تحقق اهداف مورد نظر اقدامی نکرده‌اند که باید در اسرع وقت خلع‌ید شود.

عباسی ابراز امیدواری کرد: با این اتفاقات حداقل شاهد تحرکاتی در حوزه سرمایه‌گذاری باشیم و پیام روشنی را به گوش همه کسانی که زمین دریافت کرده و اقدامی در جهت اجرای طرح انجام نداده‌اند برسانیم.

فرماندار فریدن گفت: در ماه های آینده جلسه ای با حضور برخی مدیرکل های که سرمایه گذاران از آنها گلایه دارند برگزار خواهیم کرد تا از نزدیک شنوای سخنان سرمایه گذاران باشند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت هفته هلال احمر “عزیزاله عباسی” فرماندار فریدن روز دوشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی جهت دیدار با رئیس و پرسنل هلال احمر این شهرستان در پایگاه این سازمان در شهر دامنه حضور یافتند و این هفته را به رئیس و پرسنل تبریک گفتند. در این دیدار […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن با حضور خادمان آستان قدس رضوی، کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، میهمان مردم روستاهای بخش زنده رود بود که جلوه های معنوی خاصی را در این روستاها ایجاد کرد. خدام […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نمایشگاه «نهضت مشروطه از دریچه عکس» شامل ۲۸ قطعه عکس و ۱۰ سند از دوران و وقایع مشروطه که نقش روحانیون اصفهان را در آن به نمایش در آورده به مناسبت هفته فرهنگی فریدن و دهه کرامت در سالن سینما فرهنگ شهر داران برپا شد همچنین در کنار این […]

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  درمراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولان ، قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهید ادوارد آنیلی در روستای موغان شهرستان فریدن با حضور ۳۰ گروه جهادی افتتاح و شروع به کار کرد.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =