یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۲۹:۱۲
فرمانداری شهرستان فریدن

طلاب در مقابل بمباران اطلاعاتی دشمن باید تببین خوبی ارایه کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار در دیدار با رئیس حوزه علمیه شهرستان فریدن، برخی از  اساتید و پرسنل حوزه علمیه از عملکرد دولت در این مدت سخن گفت و اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی از سوی دولت سیزدهم انجام شده البته به معنای نقطه مطلوب نیست اما نمی‌توان از دستاوردها چشم‌پوشی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار در دیدار با رئیس حوزه علمیه شهرستان فریدن، برخی از  اساتید و پرسنل حوزه علمیه از عملکرد دولت در این مدت سخن گفت و اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی از سوی دولت سیزدهم انجام شده البته به معنای نقطه مطلوب نیست اما نمی‌توان از دستاوردها چشم‌پوشی کرد.

عزیزاله عباسی با اشاره به بخشی از کارهای عمرانی در فریدن تاکید کرد: “نهضت ملی مسکن” از مهمترین طرح های دولت سیزدهم است که در قالب آن تاکنون ۲۸۲ نفر از اهالی فریدن صاحب زمین شدند و به ۱۶۲ نفر دیگر نیز امسال در هفته دولت زمین اعطا می شود.

وی خاطر نشان کرد: فرایند ثبت نام، پایش، قرعه کشی و تخصیص زمین ها شفاف بوده است و بر مرحله احداث واحدهای مسکونی نیز بطور مستمر نظارت می شود.

فرماندار با بیان اینکه رفع مطالبات مردم در حوزه شهری نیز در اولویت مدیریت شهرستان است، افزود: در دولت سیزدهم یارانه قیر شهرها و روستاهای فریدن از ۱۸۰ تن به هزار و ۵۰۰ تُن افزایش یافت و سه هزار تن آسفالت به همراه طرح های جدول گذاری در معابر اجرا شد.

عباسی ادامه داد: دولت بدهی چند میلیارد دلاری دولت قبل را تسویه می کند و از تجمل گرایی دولت قبل نیز به دور است اما کمی شرایط اقتصادی مشکل دارد که دولت بدون شک با تمام تلاشی که انجام می دهد آن را حل خواهد کرد.

وی تاکید کرد:  پاسخ به سوالات و ابهامات از موضوعات جدی است که باید طلاب و گروه‌های تبلیغی به آن توجه کنند زیرا در مقابل بمباران اطلاعاتی و امپراطوری رسانه ای دشمن باید تببین خوبی ارایه داد.

تیم رسانه ای دولت باید قوی تر عمل کند

مدیر حوزه علمیه شهرستان فریدن در این دیدار بیان داشت: برای ارتقای امید آفرینی در بین مردم باید خدمات ارائه شده به مردم بازگو و تلاش های مسئولان برای ایجاد جامعه ای پیشرفته و موفق به وضوح بیان شده و در کنار آن برای رفع نواقص و کاستی ها نیز تلاش مضاعف انجام شود.

عباس لاچینانی تصریح کرد: دولت سیزدهم پرتلاش، خدمتگزار و خدوم است و باید همه مدیران برای ارائه خدمات شبانه روزی به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی ادامه داد: تیم رسانه ای دولت باید قوی تر عمل کند چون شاهدیم چه کارهای خوبی در این دو سال اتفاق افتاده اما آن بازتاب رسانه ای را نداشته است، این نشان دهنده ضعف رسانه ای است.

مدیر حوزه علمیه تاکید کرد: مبلغان ما آماده هستند در راستای امیدآفرینی و روشنگری قدم بردارند و بدون شک عملکرد دولت باید در اختیار طلاب و مبلغان نیز قرار گیرد تا آنها بتوانند برای مردم بازگو کنند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، ۶۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. عزیزاله عباسی ضمن تبریک ایام ماه رجب و فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت : دهه مبارک […]

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، هشتمین  دیدار مردمی فرماندار  با اهالی شهرستان همراه با شورای اداری روستایی با حضور  کوهستانی رئیس دادگستری شهرستان، بخشدار مرکزی و تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی در روستای  سفتجان  برگزار شد .

۲۸ دی ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اداره بهزیستی شهرستان فریدن عملکرد یکساله خود را به مناسبت هفته دولت منتشر کرد.

۸ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نشست هماهنگی اجرای طرح حلقه‌های میانی (حامیم) با حضور عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام عباس ابن علی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهرستان برگزار شد. […]

۲۱ تیر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =