سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۱۳:۰۵
فرمانداری شهرستان فریدن

تمام اقشار برای افزایش مشارکت باید در وسط میدان باشند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان‌های فریدن و چادگان عزت و امنیت کنونی کشور را مرهون استقامت و صبر آزادگان در زمان اسارت دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر مکتوب نمودن روایت‌ها و خاطرات اسرا تاکید دارند و خاطرات باید به صورت مکتوب و مصور ثبت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان‌های فریدن و چادگان عزت و امنیت کنونی کشور را مرهون استقامت و صبر آزادگان در زمان اسارت دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر مکتوب نمودن روایت‌ها و خاطرات اسرا تاکید دارند و خاطرات باید به صورت مکتوب و مصور ثبت شود تا به عنوان چراغ راهی برای نسل آینده استفاده شود.

عزیزاله عباسی عنوان کرد: برخی سختی ها و مشکلات که اسرای ایرانی آن را تحمل کردند شاید برای کمتر کسی قابل باور باشد اما باید آن را بیان کنیم تا نسل جوان بدانند کشور از چه سختی های عبور کرده است.

وی در ادامه به سال انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در یازدهم اسفند سال جاری پیش رو داریم.

فرماندار ادامه داد: راهبردهای چهار مولفه‌ای انتخابات شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت ابلاغ شده‌ است که در بخش افزایش مشارکت تمام اقشار باید در وسط میدان باشند و آزادگان جزء اقشاری هستند که می توانند تاثیر بسزایی در این حوزه ایفاء کنند.

عباسی تصریح کرد: مدتی است فرآیند برگزاری انتخابات شروع شده است و از حوزه انتخابیه چهار شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت در بازه زمانی پیش ثبت نام‌ها ۱۵۲ نفر ثبت نام کردند که نسبت به سال های گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

وی تاکید کرد: امسال یک جنگ تمام عیار در پیش داریم که سخت افزاری نبوده و آن هم انتخابات پایان سال است که دشمن از هم اکنون کلید فتنه را برای کاهش مشارکت زده است.

رئیس شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی معاندین داخل با همراهی ضد انقلاب خارج نشین دست به دست هم داده‌اند که مشارکت را کاهش بدهند تا مردم کمتر رای دهند و دشمن می‌خواهد با کمک رسانه‌، اذهان عمومی را منحرف کند.

عباسی ادامه داد: امروز ایثارگران و آزادگان ما در یک جنگ تمام عیار دیگر قرار دارند و اینبار برای خنثی کردن توطئه های دشمن باید در خط مقدم جهاد تبیین قرار داشته باشند.

شایان ذکر است در این مراسم از ۴۲ آزاده فریدنی و ۱۸ آزاده چادگانی تجلیل شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار طی روزهای گذشته به همراه کارشناس امور اقتصادی فرمانداری از شهرک صنعتی شهرستان و مراحل توسعه زیر ساخت های این شهرک بازدید کرد. وی از محل احداث کارگاه تولید لنت ترمز خودرو، از کارگاه تولید ذغال در این شهرک نیز دیدن کرد همچنین از محل احداث […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن در جلسه هم اندیشی بعد از انتخابات با کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت با اشاره به روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بیان کرد: تمام دست اندرکاران انتخابات تلاش خود را برای یک انتخابات سالم انجام دادند و […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =