یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۱۱:۰۷
فرمانداری شهرستان فریدن

از همکاری با منتخب مردم تا بیان راه حل برای رفع مشکلات شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن در جلسه هم اندیشی بعد از انتخابات با کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت با اشاره به روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بیان کرد: تمام دست اندرکاران انتخابات تلاش خود را برای یک انتخابات سالم انجام دادند و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن در جلسه هم اندیشی بعد از انتخابات با کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت با اشاره به روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بیان کرد: تمام دست اندرکاران انتخابات تلاش خود را برای یک انتخابات سالم انجام دادند و به لطف خداوند ۴ راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت به طور کامل در این حوزه انتخابیه محقق شد.

عزیزاله عباسی ضمن تقدیر از کاندیداهای حاضر در انتخابات، گفت: حضور شما باعث بالا رفتن شور انتخابات و رقابتی سالم شد که نتیجه آن حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم ولایی و انقلابی چهار شهرستان بود.

وی ادامه داد: طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ و آمار واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه بیش از ۸۳ درصد مردم شهرستان فریدن در انتخابات مشارکت داشتند که از حیث مشارکت جزء سه حوزه انتخابیه اول در استان نیز به شمار می رویم و این وظیفه ما مسئولان در تمام حوزه ها را سنگین تر خواهد کرد.

رئیس کارگروه اجرایی حوزه انتخابیه فریدن ، فریدون شهر ، چادگان و بوئین میاندشت اظهار کرد: این جلسه در جهت هم فکری و همدلی برای پیشرفت و توسعه مناطق چهارگانه فریدن بزرگ تشکیل گردیده از آنجایی که تمام کاندیداها برنامه ها و اهدافی برای توسعه شهرستان ها داشتند، می توانند با مشاوره های خود به دولت مردان کمک کنند.

عباسی خاطر نشان شد: از زمانی که در شهرستان مستقر شده ایم مشکلات را احصاء و اولویت بندی کردیم و برای رفع آنها تلاش های خودمان را انجام داده ایم از جمله کارهای عمرانی که در روستاها و شهرها صورت گرفت، جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی که نسبت به سال های قبل واقعا افزایش چشم گیری داشت، در راستای نهضت ملی مسکن قدم های خوبی برداشته شد، طرح های نیمه کاره مثل شهرک گلخانه ای به سرانجام رسید، طرح تفصیلی شهر داران بعد از چندین سال ابلاغ شد و در حوزه های مختلف فعالیت های بسیاری صورت گرفته  اما ما می خواهیم در کنار نخبگان برای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه قدم های بیشتری برداریم و این امر فقط با همدلی و هم افزایی امکان دارد.

وی تاکید کرد: رقابت بدون شک شیرینی ها و تلخی های داشته اما حال فصل همدلی و رفاقت فرا رسیده و می توان در کنار یکدیگر برای مردمی که به ما اعتماد کردند و پای صندوق آمدند تلاش و کار کرد.

ادامه جلسه حاضران به بیان دیدگاه های خود پرداختند و اعلام آمادگی برای کمک به دولت و منتخب جدید مردم در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سیاوشی از سوی کاندیداها از مهم ترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

کاندیداها با بیان اینکه طی چند ماه رقابت در بسیاری از روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه حاضر شده اند و مسائل و مشکلات را از نزدیک شاهد بودند عنوان کردند، می توانند برای حل مشکلات کنار مردم و دولت تلاش کنند و برنامه های که در آینده داشتند را در اختیار دستگاه های مختلف قرار بدهند.

ایجاد انگیزه در مدیران و نخبگان و فعال کردن کانون های مردمی، به کارگیری جوانان در عرصه های مختلف، ارتباط گیری با افراد ذی نفوذ بومی در خارج شهرستان، دعوت از سرمایه گذاران مطرح و شناساندن منطقه به آنها، فراجناحی عمل کردن، گذر از بازی های سیاسی، ارتباط مستمر و مستقیم با مردم و ….. از جمله سخنانی بود که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است جلسه هم اندیشی با کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت با حضور فرماندار، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بخشداران بخش مرکزی و زنده رود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اخذ ۶۸ هزار و ۲۴۲ آراء صحیح مأخوذه حجت الاسلام اسمعیل سیاوشی با کسب ۱۷ هزار و ۷۸۰ رای به عنوان نماینده دوازدهمین دوره مجلس در این حوزه انتخابیه معرفی شده است.

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، همزمان با دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن، بیست و سومین پد بالگرد هوایی اورژانس پیش بیمارستانی استان در شهرستان فریدن با حضور رئیس و معاونان دانشگاه، فرماندار ، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، نماینده مردم شریف شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین […]

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن ، اورژانس نوسازی شده بیمارستان شهید رجایی داران با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بعد از ظهر امروز-۲۷ اردیبهشت- با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد. بیمارستان شهید رجایی داران، در یکی از مهم‌ترین طرح‌های توسعه زیرساخت‌های خود در سالیان […]

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت هفته هلال احمر “عزیزاله عباسی” فرماندار فریدن روز دوشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی جهت دیدار با رئیس و پرسنل هلال احمر این شهرستان در پایگاه این سازمان در شهر دامنه حضور یافتند و این هفته را به رئیس و پرسنل تبریک گفتند. در این دیدار […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن با حضور خادمان آستان قدس رضوی، کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، میهمان مردم روستاهای بخش زنده رود بود که جلوه های معنوی خاصی را در این روستاها ایجاد کرد. خدام […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 19 =