دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۱۴:۲۹
فرمانداری شهرستان فریدن

آیین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عباسی فرماندار در آئین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی با اشاره به نقش حاکمیتی و نظارتی  فرمانداری ، اظهار داشت : ما وظیفه داریم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، پیگیر مسائل و مشکلات باشیم  و بر روند انجام کارها توسط دستگاههای اجرایی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عباسی فرماندار در آئین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی با اشاره به نقش حاکمیتی و نظارتی  فرمانداری ، اظهار داشت : ما وظیفه داریم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، پیگیر مسائل و مشکلات باشیم  و بر روند انجام کارها توسط دستگاههای اجرایی نظارت نموده  و بالطبع  پاسخگوی مردم و نهاد‌‌‌‌های بالا دستی باشیم .

عزیزاله عباسی در ادامه  رفاقت و همدلی در میان همکاران را یکی از راه های پیشرفت مجموعه دانست و عنوان کرد: رفاقت باید در یک چارچوب درست و مشخص تعیین شود و از احترام  متقابل  سوء استفاده نشود.

وی تصریح کرد: کارشناسان  فرمانداری در پیشبرد اهداف و سیاستهای نظام و دولت نقش بسزایی داشته  لذا انتظار است  وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند تا شاهد تحول اساسی در شهرستان باشیم.

اسدی معاون جدید  برنامه ریزی و امور عمرانی نیز در ادامه عملگرایی را  سرلوحه ی برنامه های خود  معرفی کرد و گفت: کارشناسان در فرمانداری همطراز مدیران دستگاههای اجرایی بوده و باید به اندازه مدیران و روسای ادارات به حوزه های کاری مربوط اشرافیت داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی اظهار داشت : باید سلسله مراتب در جایگاه های ادارای به درستی تعریف شود و حفظ شان مدیران، همکاران و کارمندان نیز باید رعایت گردد.

وی تاکید کرد: موضوعاتی که در جلسات مصوب می شود باید توسط کارشناسان پیگیری و در خصوص انجام یا عدم انجام مصوبات گزارشی ارائه بدهند.

تشکیل منظم جلسات، ارائه گزارشات مستمر از فعالیت ها و جلسات، رعایت حقوق متقابل ارباب رجوع و کارمندان از موضوعاتی بود که معاون برنامه ریزی به آنها اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان  در پایان با تقدیر از خدمات شایسته خدیجه عباسی معاون سابق برنامه ریزی و امور عمرانی  و با آرزوی توفیق برای وی در مسئولیت‌‌‌‌های آتی، مسلم اسدی را به عنوان معاون جدید فرماندار در حوزه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی معرفی کرد و وی را جوانی، متعهد، پیگیر و دارای تجربه کاری در این حوزه دانست و خواستار همکاری و تعامل سازنده و پیش برنده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی، بخشدار زنده رود ،کارکنان  فرمانداری و سایر ادارات شهرستان با وی به منظور  استفاده از تمام  توان و ظرفیت شهرستان در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =