چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۱۰:۴۶
فرمانداری شهرستان فریدن

آیین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عباسی فرماندار در آئین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی با اشاره به نقش حاکمیتی و نظارتی  فرمانداری ، اظهار داشت : ما وظیفه داریم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، پیگیر مسائل و مشکلات باشیم  و بر روند انجام کارها توسط دستگاههای اجرایی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عباسی فرماندار در آئین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی با اشاره به نقش حاکمیتی و نظارتی  فرمانداری ، اظهار داشت : ما وظیفه داریم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، پیگیر مسائل و مشکلات باشیم  و بر روند انجام کارها توسط دستگاههای اجرایی نظارت نموده  و بالطبع  پاسخگوی مردم و نهاد‌‌‌‌های بالا دستی باشیم .

عزیزاله عباسی در ادامه  رفاقت و همدلی در میان همکاران را یکی از راه های پیشرفت مجموعه دانست و عنوان کرد: رفاقت باید در یک چارچوب درست و مشخص تعیین شود و از احترام  متقابل  سوء استفاده نشود.

وی تصریح کرد: کارشناسان  فرمانداری در پیشبرد اهداف و سیاستهای نظام و دولت نقش بسزایی داشته  لذا انتظار است  وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند تا شاهد تحول اساسی در شهرستان باشیم.

اسدی معاون جدید  برنامه ریزی و امور عمرانی نیز در ادامه عملگرایی را  سرلوحه ی برنامه های خود  معرفی کرد و گفت: کارشناسان در فرمانداری همطراز مدیران دستگاههای اجرایی بوده و باید به اندازه مدیران و روسای ادارات به حوزه های کاری مربوط اشرافیت داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی اظهار داشت : باید سلسله مراتب در جایگاه های ادارای به درستی تعریف شود و حفظ شان مدیران، همکاران و کارمندان نیز باید رعایت گردد.

وی تاکید کرد: موضوعاتی که در جلسات مصوب می شود باید توسط کارشناسان پیگیری و در خصوص انجام یا عدم انجام مصوبات گزارشی ارائه بدهند.

تشکیل منظم جلسات، ارائه گزارشات مستمر از فعالیت ها و جلسات، رعایت حقوق متقابل ارباب رجوع و کارمندان از موضوعاتی بود که معاون برنامه ریزی به آنها اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان  در پایان با تقدیر از خدمات شایسته خدیجه عباسی معاون سابق برنامه ریزی و امور عمرانی  و با آرزوی توفیق برای وی در مسئولیت‌‌‌‌های آتی، مسلم اسدی را به عنوان معاون جدید فرماندار در حوزه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی معرفی کرد و وی را جوانی، متعهد، پیگیر و دارای تجربه کاری در این حوزه دانست و خواستار همکاری و تعامل سازنده و پیش برنده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی، بخشدار زنده رود ،کارکنان  فرمانداری و سایر ادارات شهرستان با وی به منظور  استفاده از تمام  توان و ظرفیت شهرستان در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =