چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۲۸:۴۲
فرمانداری شهرستان فریدن

اجتماع بزرگ نسل مهدوی در راهپیمایی روز عفاف و حجاب فریدن

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن به نقل از خبرگزاری مهر، راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب باحضور بانوان فریدنی برگزار شد و کودکان نسل مهدوی با همخوانی سرود «سلام فرمانده» ارادات خود را به عنوان «منتظران کوچک ظهور» به امام زمان (عج) ابراز کردند. همزمان با روز ۲۱ تیر ماه، راهپیمایی روز ملی […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن به نقل از خبرگزاری مهر، راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب باحضور بانوان فریدنی برگزار شد و کودکان نسل مهدوی با همخوانی سرود «سلام فرمانده» ارادات خود را به عنوان «منتظران کوچک ظهور» به امام زمان (عج) ابراز کردند.

همزمان با روز ۲۱ تیر ماه، راهپیمایی روز ملی «عفاف و حجاب» و جشن «بزرگ بانوی عفیف»، پیش از ظهر روز سه شنبه با حضور بانوان فاطمی، کودکان و نوجوانان دهه نودی و هشتادی و با همخوانی سرود «سلام فرمانده» در فریدن برگزار شد.

در این مراسم بانوان در حالی که دست در دست کودکان خود داشتند، مسیر شهرداری تا گلزار شهدای شهرستان را با پای پیاده طی کرده و بار دیگر با حضور خود در این همایش با آرمان‌های شهدا و وصیت آنها در ارتباط با حفظ حجاب، تجدید میثاق کردند.

بانوان شهرستان فریدن با به تصویر کشیدن حجاب فاطمی خود در چشم دوربین‌ها، به دنیا نشان دادند که رهرو راه حضرت فاطمه (س) و از منتظران واقعی امام زمان (عج) هستند.

در این مراسم نسل امام زمانی‌ها با همخوانی سرود «سلام فرمانده» ارادت خود را به عنوان «منتظران کوچک ظهور» به حضرت مهدی (عج) ابراز کردند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار طی روزهای گذشته به همراه کارشناس امور اقتصادی فرمانداری از شهرک صنعتی شهرستان و مراحل توسعه زیر ساخت های این شهرک بازدید کرد. وی از محل احداث کارگاه تولید لنت ترمز خودرو، از کارگاه تولید ذغال در این شهرک نیز دیدن کرد همچنین از محل احداث […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن در جلسه هم اندیشی بعد از انتخابات با کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت با اشاره به روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بیان کرد: تمام دست اندرکاران انتخابات تلاش خود را برای یک انتخابات سالم انجام دادند و […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =