دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۱۷:۴۷
فرمانداری شهرستان فریدن

دیدار بخشدار بخش زنده رود با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود به همراه مشاور رسانه ای فرماندار و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش زنده رود با حجت الاسلام سید اسماعیل میرغفوری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن دیدار و گفتگو کرد. شایان ذکر است در حاشیه این دیدار بخشدار بخش […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود به همراه مشاور رسانه ای فرماندار و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش زنده رود با حجت الاسلام سید اسماعیل میرغفوری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن دیدار و گفتگو کرد.

شایان ذکر است در حاشیه این دیدار بخشدار بخش زنده رود ضمن تبریک روز خبرنگار به رستمی خبرنگار خبرگزاری بسیج به نمایندگی از فرماندار شهرستان از زحمات وی در راستای اطلاع رسانی تجلیل و قدردانی کرد.

بخشدار در این دیدار ضمن صحبت در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و مسائل و مشکلات بخش، درخصوص رفع مشکلات و بهبود وضعیت پیشنهاداتی مطرح شد.

نصیری ضمن تشریح برنامه ها و اهداف بخشداری اظهار امیدواری کرد تا انشاالله در آینده نزدیک با حمایت ویژه مسئولان استانی و شهرستانی شاهد تسریع در رشد و شکوفایی بخش زنده رود در همه زمینه ها بویژه موضوعات فرهنگی و اجتماعی باشیم.

وی همچنین از تلاش های دولت برای رفع مشکلات سخن گفت و بیان کرد: با حمایت های که فرماندار شهرستان در این مدت از عوامل اجرایی داشتند توانستیم کارهای بزرگی در بخش انجام بدهیم و می طلبد که در راستای امید آفرینی، این تلاش ها به سمع و نظر مردم عزیز برسد و تبیین در این حوزه بیش از بیش احساس می شود.

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =