جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۲۶:۴۸
فرمانداری شهرستان فریدن

احیاء حقوق عامه یکی از مهم ترین وظایف دادستان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان فریدن با بیان این که قوه قضائیه همیشه به صورت جهادی در حل مشکلات مردم در خط مقدم قرار داشت گفت: ریاست محترم دادگستری و دادستان همیشه در کنار مردم بودند و بصورت شبانه روزی برای حل مشکلات آنان تلاش می […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان فریدن با بیان این که قوه قضائیه همیشه به صورت جهادی در حل مشکلات مردم در خط مقدم قرار داشت گفت: ریاست محترم دادگستری و دادستان همیشه در کنار مردم بودند و بصورت شبانه روزی برای حل مشکلات آنان تلاش می کردند.

عزیزاله عباسی از همدلی، همفکری و همکاری تنگاتنگ مجموعه قضایی این شهرستان و شورای تامین تقدیر کرد و گفت: با وجود سختی های کار مجموعه قضایی این منطقه در هر ساعت از شبانه روز پیگیر حقوق عامه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: احیای حقوق عامه یکی از مهم ترین وظایف دادستان است و در این راستا دولت نیز برای گسترش عدالت کمک کننده قوه قضائیه خواهد بود.

وی اظهار داشت: اعضای شورای تأمین دست واحدی هستند که به عنوان بازوان قوی در بحث برقراری نظم و امنیت شهرستان کمک کردند.

رئیس شورای تامین شهرستان افزود: خوشبختانه در حوادث اخیر، با وجود مردمی انقلابی و ولایت مدار هیچگاه اجازه ندادیم تا کوچک‌ترین مشکلی در حوزه امنیت شهرستان به وجود بیاید و مردم احساس ناامنی کنند.

عباسی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی هم اگر جهت ایجاد مشکل انجام شد با اتخاذ تدابیر لازم و همکاری مردم ولایت مدار و هم افزایی با تمام دستگاه های امنیتی و انتظامی نگذاشتیم در شهرستان به معضل تبدیل شود.

وی تاکید کرد: عملکرد قابل توجه، نشان از وحدت و همدلی اعضای شورای تامین شهرستان فریدن است که همواره در میدان حضور دارند.

شایان ذکر است آیین تکریم و معارفه دادستان فریدن با حضور فرماندار شهرستان، سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان، امام جمعه شهر دامنه، نماینده چهارشهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت، رئیس دادگستری شهرستان فریدن، دادستان های چهار شهرستان فریدن بزرگ، دادستان شهرستان شاهین شهر، جمعی از مسئولان شهرستانی و آحاد مردم در سالن ۱۷ شهریور داران برگزار شد.

در این آیین از تلاش های سه ساله مهران جدیدی تجلیل و حجت الاسلام محمد نیکبخت به عنوان دادستان جدید معرفی شد، گفتنی وی معاونت دادستان شهرستان شاهین شهر را در کارنامه خود دارد و همچنین مهران جدیدی به عنوان دادستان جدید شاهین شهر معرفی خواهد شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، صبح امروز- ۱۹ اردیبهشت- مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه رئیس دفتر، مسئول گزینش و مسئول حراست ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال شهرستان با عزیزاله عباسی فرماندار فریدن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در آیینی با حضور فرماندار، مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان و معلمان شهرستان از ۹ معلم نمونه منطقه آموزش و پرورش فریدن روز سه شنبه- ۱۸ اردیبهشت- در سالن هفده شهریور شهر داران تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان فریدن رشد و تعالی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =