یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۵۱:۵۰
فرمانداری شهرستان فریدن

مدیران مانند سنگر سازان بی سنگر جهادی عمل کنند/سرمایه گذار نباید گرفتار بروکراسی های ناامید کننده اداری شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در روز جهاد کشاورزی در میان برخی از مسئولان شهرستانی با اشاره به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران گفت: امروز باید جهاد در عرصه اقتصادی صورت بگیرد، اکنون در شرایط یک جنگ اقتصادی قرار داریم، بنابراین همه باید با روحیه جهادی وارد میدان شوند. عزیزاله عباسی با تاکید […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در روز جهاد کشاورزی در میان برخی از مسئولان شهرستانی با اشاره به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران گفت: امروز باید جهاد در عرصه اقتصادی صورت بگیرد، اکنون در شرایط یک جنگ اقتصادی قرار داریم، بنابراین همه باید با روحیه جهادی وارد میدان شوند.

عزیزاله عباسی با تاکید بر روحیه جهادی سازمان جهاد کشاورزی از اول انقلاب که به سنگرسازان بی سنگرمعروف شده بودند، بیان داشت: باید در تمام عرصه ها با روحیه جهادی ورود کرد و کار جهادی فقط مختص به یک ارگان نیست بلکه باید با این روحیه در حوزه کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی، صادرات نیز وارد شد.

وی به شتاب روزافزون تحقق برنامه‌های صنعتی و تولیدی دولت اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم توسعه تولید و اشتغالزایی در سال مهار تورم و رشد تولید گرفتار بروکراسی اداری و فراز و نشیب‌های ناامیدکننده آن شود.

فرماندار تاکید کرد: فریدن یکی از قطب های تولید در استان اصفهان به شمار می رود و در این عرصه باید جایگاه خود را بیش از گذشته حفظ نماید و دوری از بروکراسی اداری به تحقق این مهم کمک خواهد کرد.

عباسی با بیان اینکه جهاد کشاورزی ما باید به جهاد کشاورزی ابتدای انقلاب بازگردد که با روحیه جهادی سنگرسازان بی سنگر در دفاع مقدس بودند، خاطرنشان کرد: در دوره جدید که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب وظایفی را برای ما تعیین کردند جهاد کشاورزی با این تفکر جهادی می بایست، بی منت و شبانه روزی برای مردم کار کنند.

وی ادامه داد: در دوران جنگ اقتصادی باید شبانه روزی کار کنیم و هدف از تاسیس جهاد کشاورزی توسط امام راحل این بود که تمام کارها مردمی شود و جهاد کشاورزی موجب تحولات شگرف در اول انقلاب شد و تفکر جهادی در مدیریت حکمرانی اسلامی نقش بسزایی دارد.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: می بایست تلاش کنیم زمینه مهاجرت معکوس جوانان شهرستان را برای تحقق بیشتر طرح های کشاورزی فراهم کنیم تا شاهد کشاورزی و دامداری مدرن در روستاهای فریدن باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اظهار کرد: برخی قوانین با برخی از شرایط منطقه ما منطبق نیست اما برخی از مدیران می خواهند جزء به جزء آن را برای شهرستان پیاده کنند که این امر باعث می شود در بسیاری از مواقع کارها قفل شود، تفکر مدیر انقلابی باید این باشد که شهرستان را از تنگناهای که وجود دارد عبور دهد نه اینکه خود نیز سدی در مقابل توسعه و پیشرفت شهرستان شود؛ رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی با همدلی و هم افزایی دستگاه ها با یکدیگر محقق می شود.

وی تاکید کرد: برخی در شهرستان ظرفیت و نقاط قوت شهرستان را گویا نمی شناسند که می خواهند شهرستان را با برخی طرح های که هیچ سنخیتی با اولویت های شهرستان ندارد گرفتار کنند و گاه این طرح ها ضررش بیشتر از نفع آن برای این شهرستان است و نباید تمام توان شهرستان را صرف آن کرد.

عباسی ادامه داد: بدون شک مدیران می دانند که چگونه در حوزه خود می توانند باعث توسعه و پیشرفت شهرستان شوند و با این آگاهی که مسئولیت ها زود گذر است، روزی باید بیرون از این فضا پاسخگوی خداوند خویش باشیم که فرصتی برای خدمت به مردم برایمان محقق شد و ما آیا از این فرصت استفاده کردیم؟

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =