شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۶:۰۹:۳۶
فرمانداری شهرستان فریدن

موسسه آیت الله بهاءالدینی فریدن به دنبال پرورش جوانانی در تراز حکومت اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، دیدارهای مردمی فرماندار که به صورت مستمر برگزار می شود اینبار وی را راهی مسجد کوچک چهارده معصوم شهر داران کرد، مسجدی که در آن جوانان تحت نام موسسه ی قرآنی آیت الله بهاءالدینی کار تربیتی با آموزه های قرآنی را هدایت می کنند. وقت نماز مغرب و عشا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، دیدارهای مردمی فرماندار که به صورت مستمر برگزار می شود اینبار وی را راهی مسجد کوچک چهارده معصوم شهر داران کرد، مسجدی که در آن جوانان تحت نام موسسه ی قرآنی آیت الله بهاءالدینی کار تربیتی با آموزه های قرآنی را هدایت می کنند.

وقت نماز مغرب و عشا بود که وارد مسجد چهارده معصوم شدیم، جوانان صف های نماز را تشکیل داده بودند و نماز اقامه شد بعد از اقامه ی نماز، وقت آن رسید که جوانی گزارشی از فعالیت های این موسسه ی قرآنی بدهد، فرماندار فریدن و جمعی از مسئولان شنوای گزارش فعالیت این موسسه شدند.

موسسه ی قرآنی و تربیتی آیت الله بهاءالدینی سال ۱۳۹۶ با مدیریت علیرضا نوری با هدف تربیت نیروهای انقلابی با محوریت قرآن کریم و اندیشه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تشکیل شد.

این موسسه علاوه بر حفظ قرآن کریم که عمده فعالیت این موسسه می باشد به کارهای تربیتی و فرهنگی نیز پرداخته است و اکنون بیش از ۸۰ عضو فعال دارد و ۵ نفر از اعضاء حافظ کل قرآن کریم، ۶ نفر حافظ ۲۰ جزء، ۵ نفر حافظ ۱۵ جزء و مابقی اعضاء حافظ ۱ جزء از قرآن کریم هستند.

فعالیت های تربیتی موسسه شامل جلسه های تربیتی، حلقه های معرفتی و هیات هفتگی کریمه ی اهل بیت (ع) است همچنین فعالیت های اردویی و ورزشی از دیگر فعالیت ها این موسسه می باشد.

موسسه ی آیت الله بهاءالدینی کاملا مردمی و از طریق نذورات و تلاش اعضاء اداره می شود و هزینه های این موسسه خوش نام فریدن کاملا بر دوش اعضای این موسسه می باشد.

انقلاب اسلامی نیازمند کادرسازی از میان جوانان انقلابی است

فرماندار فریدن در دیدار با اعضای موسسه آیت الله بهاء الدینی و نمازگراران مسجد چهارده معصوم، قرآن را چراغ هدایت بشر دانست و بیان داشت: تربیت اسلامی باید از مساجد آغاز شود، در حکومت اسلامی مساجد جایگاه رفیع و والای دارند.

عزیزاله عباسی ادامه داد: بچه هئیتی ها و مسجدی هر کجا بودند خوش درخشیدند و توانستند مسئولیت های که بر عهده داشتند را به نحو احسنت انجام دهند، چون تفکر آنها آمیخته با تفکر ناب انقلابی می شود، تفکری که عدل و مطالبه گری و پیگیرهای مستمر برای حل مشکلات را شامل می شود و خستگی ناپذیر عمل می کنند.

وی از اینکه تمام اعضای موسسه آیت الله بهاء الدینی، جوانان پاکار و با انگیزه هستند ابراز خرسندی کرد و تاکید کرد: امروزه انقلاب اسلامی نیازمند کادرسازی از میان جوانان انقلابی است که بتوانند با تمام انگیزه و با تفکر ناب انقلابی وارد میدان های کارزار کار شوند تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی خود برسانند.

فرماندار فریدن گفت: خلاء عدم کادر سازی در بین تشکلات و احزاب انقلابی بسیار مشهود است اما این ضعف را باید نیروهای انقلابی در کنار هم و با وحدت با یکدیگر جبران کنند و نیروهای پرورش دهند که به داشته های خود اعتماد داشته و از تفکر خود تحقیری و غرب زدگی به دور باشند.

عباسی تصریح کرد: امروزه دشمن با تمام امکانات سمعی و بصیری وارد میدان شده تا جوانان را از آموزه های دینی مان دور کند، حال درست است برخی مشکلات از جمله اقتصادی باعث شده که معضلات بسیاری پیش بیاید اما مردم و جوانان ما عاشق ارزش ها و اسلام هستند باید تلاش کرد با تبلیغات درست و برنامه های متنوع و جذاب به مقابله با جنک نرم دشمن برویم و نگذاریم که جوانان و کودکانمان برخی از ارزش ها را فراموش کنند.

علیرضا نوری مدیر موسسه قرآنی آیت الله بهاءالدینی شهر داران عضو بنیاد نخبگان است که با رتبه ۳ کنکور سراسری رشته علوم انسانی در سال ۱۳۸۴ وارد دانشگاه امام صادق (ع) شده که در مقطع فوق لیسانس از این دانشگاه فارغ التحصیل گردیده، وی حافظ کل قرآن کریم و مدرس قواعد عربی، استاد و مربی حفظ قرآن دارالقرآن دانشگاه امام صادق(ع) نیز هست و سوابق علمی و فرهنگی بسیاری در کارنامه خود گنجانده است.

کم کاری برخی از مدیران به پای نیروهای انقلابی نوشته می شود

مدیر موسسه آیت الله بهاءالدینی با گلایه از نیروهای انقلابی به دلیل عدم کادرسازی برای انقلاب، تاکید کرد: چرا باید امروزه برخی بگویند که نیروهای انقلابی جوان پاکار برای مدیریت در برخی حوزه ها در شهرستان نداریم و کم کاری برخی از مدیران به پای نیروهای انقلابی نوشته شود.

علیرضا نوری ادامه داد: نیروی انقلابی است که در منطقه محروم فریدن بماند و شرایط را به نفع نظام و انقلاب تغییر بدهد، ما امروز در این موسسه هیچ گونه کار سیاسی انجام نمی دهیم چون به فرموده ی مقام معظم رهبری نباید مسائل سیاسی را در کارهای تربیتی و فرهنگی دخالت بدهیم اما هدف مان این است که نیروهای جوانی تربیت کنیم که بتوانند مسائل سیاسی را به درستی تحلیل کنند و روزی مدیران موفق و انقلابی تربیت شوند تا دیگر در حوزه ی تربیت نیروی انقلابی دغدغه ی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز این موسسه با تلاش خود همین جوانان اداره می شود که من کوچکترین عضو آن هستم، شاید بپرسید چرا تبلیغ گسترده ی برای جذب افراد نمی کنید البته ما هم این اشتیاق را داریم اما باید امکانات خودمان را هم ببینیم، ما باید پاسخگوی خانواده ی باشیم که اعتماد می کند و فرزند خود را به این موسسه می آورد و ما باید تمام وقت خود را برای تربیت و پرورش درست بگذاریم اما به دلیل برخی مشکلات از یک تعداد به بالا نمی توانیم پاسخگو باشیم بنابراین دوست نداریم مدیون خانواده ی شویم که به ما اعتماد می کند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =