سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۲۸:۴۱
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن: خیرین برای مبارزه با اعتیاد پای کار ورزش بیایند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار فریدن با تاکید بر لزوم افزایش مراقبت های اجتماعی و آگاه سازی آحاد جامعه در مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد:استفاده از کارشناسان مجرب در زمینه آموزش می تواند تاثیرگذاری خوبی در خصوص آگاه سازی مردم و جوانان برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد داشته باشد و دوره های آموزشی در ادارات نیز باید به صورت مستمر برگزار گردد.

وی بر لزوم غربالگری معتادان توسط دستگاه های مرتبط تاکید کرد و گفت: در روستاها نیز می توانیم با استفاده از هئیت های اندیشه ورز راهکارهای مناسبی در مبارزه با این پدیده شوم به کار گرفت.

فرماندار از خیرین فریدن خواست تا در جهت ترویج ورزش و مبارزه با اعتیاد به میدان بیایند و اظهار داشت:   ورزش یکی از بهترین راهکارهای مبارزه با مواد مخدر است و حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌های ورزشی می تواند راهکار بسیار خوبی برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باشد.

عباسی با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش و ورزشکاران گفت: تلاش خواهیم کرد تا در حد توان از ورزش و ورزشکاران حمایت کنیم و حضور خیرین در این عرصه می تواند نقش بسزایی در ارتقای ورزش داشته باشد و حتی برخی گلریزان ها در سطح شهرستان با موضوع ورزش اتفاق بیافتد که این نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی گفت: اولویت مبارزه با مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه فرهنگی و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فریدن با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی و مشارکت قشرهای مختلف و تاثیرگذار در فرآیند مقابله با مواد مخدر گفت: حرکت به سمت مردمی سازی مبارزه با مواد مخدر یک ضرورت اساسی است و هر زمان که مردم برای حل مشکلی پا به میدان گذاشتند آن مشکل به راحتی حل شده است.

عباسی تاکید کرد: برای مقابله با ناهنجاری ها در سطح جامعه باید یک عزم همگانی وجود داشته باشد و اینگونه می توان با مشارکت مردم جامعه ی سالم داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه اعضاء از عملکرد حوزه کاری خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر نیز گزارش دادند همچنین مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام(NA) شهرستان فریدن نیز در خصوص فعالیت های صورت گرفته در این انجمن گزارشی ارائه دادند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =