پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۳۹:۵۵
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن : یادمان های شهدای گمنام باید به یک مرکز مذهبی و فرهنگی تبدیل شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – جلسه مشترک ساماندهی یادمان های شهدای گمنام شهرستان های فریدن بزرگ با حضور فرمانداران ، امام جمعه شهردامنه  ، سرهنگ رضایی رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ،محمدصالحی نماینده مردم شهرستانهای فریدن بزرگ در مجلس به ریاست عباسی فرماندار برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان در ابتدای […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن جلسه مشترک ساماندهی یادمان های شهدای گمنام شهرستان های فریدن بزرگ با حضور فرمانداران ، امام جمعه شهردامنه  ، سرهنگ رضایی رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ،محمدصالحی نماینده مردم شهرستانهای فریدن بزرگ در مجلس به ریاست عباسی فرماندار برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ابتدای سخنانش ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر به تمامی دلاور مردان جنگ تحمیلی شهدای رفته و شهدای مانده جانبازان ارزشمند اظهار امیدواری نمود خداوند متعال توفیق حراست از آرمانهای امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگی عنایت و ان شاالله بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم.

مقام فرماندار در ادامه اظهار داشت به دلیل اشتراکات فرهنگی میان ۴ شهرستان برخی موضوعات بصورت کلی پیگیری می گردد زیرا اثربخش تر بوده و نتیجه بهتری حاصل خواهد شد وی افزود از جمله اشترکات ما اعتقادات دینی و فرهنگی بوده و در همین راستا یادمان های شهدای گمنام باید به یک مرکز مذهبی و فرهنگی تبدیل شوند.

وی همچنین  توضیحاتی در خصوص تشکیل هیات امنای یادمان های شهدا گمنام در شهرستان ارائه نمود و گفت مسئولیت نگهداری و حفاظت از یادمان های شهدا با شهرداریها می باشد که البته سایر اعضا نیز موظف به همکاری و همراهی می باشند.

عباسی در ادامه در تکمیل سخنانش خطاب به دکتر محمدصالحی اذعان داشت با توجه به تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ درآمد حاصل از بندهای( الف و ب) (ماده ۲۶و۲۸ ) بر اساس شاخص جمعیت بین شهرداریها ،دهیاریها و مناطق عشایری توزیع می گردد که این موضوع برای تمامی شهرها و روستاهای فریدن بزرگ به لحاظ اعتباری مشکل ساز گردیده است  و در صورتی که قانون مذکور اصلاح نشود دهیاریهای ما حتی برای پرداخت حقوق نیز دچار مشکل می شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت با توجه به نداشتن منابع درآمدی  ،دهیاریها و شهرداریهای کوچک از طریق کمکهای دولتی نسبت به ارائه خدمات عمرانی و اجرای طرح های هادی ،فرهنگی و ورزشی اقدام می نمودند که در صورت عدم اصلاح قانون نباید انتظار ارائه خدمات به مانند گذشته از آنها داشت.

تکمیل یادمان شهدای گمنام ،برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی در یادمان های شهدای گمنام ، تسریع در تشکیل و پیگیری هیات امنای شهدای گمنام از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

خاطر نشان می گردد حجت الاسلام و المسلمین رادمهر مسئول امور روحانیون بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ، شهرداران و روسای بنیاد شهید ۴ شهرستان نیز از دیگر حاضرین در جلسه بودند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =