سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۱۶:۵۱
فرمانداری شهرستان فریدن

سی و نهمین جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار  پس از استماع سخنان حاضرین ،ضمن خیر مقدم  و تقدیر از زحمات و تلاشهای آنها در راستای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان گفت ان شاالله تلاشهای انجام شده مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرند . رئیس  ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونای شهرستان با بیان اینکه در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار  پس از استماع سخنان حاضرین ،ضمن خیر مقدم  و تقدیر از زحمات و تلاشهای آنها در راستای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان گفت ان شاالله تلاشهای انجام شده مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرند .

رئیس  ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونای شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر در کشور  ارتقاء سلامت در اولویت قرار دارد اظهار داشت ایران تنها کشوری است که انتخاب تزریق نوع واکسن بر عهده  شخص بوده و این یک نعمت است لذا باید با فرهنگ سازی ،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی  افرادی را که هنوز نسبت به تزریق  واکسن اقدام ننموده اند تشویق و ترغیب نمود.

عباسی فرماندار افزود زمانی که با کمبود واکسن مواجه بودیم  مردم برای تزریق واکسن پیگیری مستمر داشتند اما در حال حاضر که واکسن به وفور وجود دارد به دلیل عادی انگاری یا واکسن ستیزی  برخی تمایلی برای این امر از خود نشان نمی دهند و برای  حل  این موضوع ورود همگانی را می طلبد و شبکه بهداشت و درمان به تنهایی قادر به انجام این کار نخواهد بود و باید همه دستگاهها  همکاری  نمایند تا همه از نظر بیماری ایمن شوند.   

 مقام فرماندار اذعان داشت ما به هیچ وجه موافق استفاده از قوه قهریه و اعمال قانون نیستیم و تاکید بر اقناع و ارشاد است قطعا اگر شخصی آسیب ببیند به بقیه هم آسیب خواهد رساند لذا باید با جدیت پیگیر تزریق واکسن به همه اقشار  شهرستان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین به ارسال  گام ششم طرح شهید سلیمانی برای همه دستگاههای اجرایی تاکید نمود و گفت تمام مدیران موظفند براساس دستور العمل مربوط تدابیر لازم را اتخاذ و اقدامات عملیاتی و اجرایی را انجام دهند وی همچنین به تشکیل جلسات کمیته های مربوط به ارسال صورتجلسه به دبیرخانه و ارائه گزارش در جلسه آتی ستاد تاکید نمود.

فرماندار سپس خاطر نشان نمود تمام مدیران و روسای دستگاههای اجرایی موظفند بررسی های لازم در خصوص تزریق واکسیناسیون کارکنان خود را انجام دهند همچنین ورود کارکنان و مراجعان  به محیط اداری باید با کارت واکسن یا نتیجه pcr  منفی باشد ضمن اینکه این موضوع به دانش آموزان و معلمان نیز باید تعمیم پیدا کند.

عباسی در ادامه مدیریت آموزش و پرورش را مکلف نمود تا با بررسی دقیق و آمارگیری بصورت کلاس به کلاس تعداد دانش آموزانی را که همچنان واکسن نزده اند  را شناسایی و در صورت بالا بودن آمار مدارس هماهنگی لازم در خصوص اعزام  اکیپ سیار را بعمل آورند استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان برای تشویق و ترغیب خانواده ها به تزریق واکسن ، برگزاری جلسه با فرهنگیان از دیگر تاکیدات فرماندار  بود.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا همچنین بر کنترل ورودی ادارات  ، رعایت پروتکلهای بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک توسط کلیه دستگاههای اجرایی ، راه اندازی گشت مشترک بازرسی از ادارات و اماکن با حضور نماینده فرمانداری ،شبکه بهداشت و درمان و اصناف ، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای تبلیغ و اطلاع رسانی ، همکاری بخشداریها ،شهرداریها و دهیاریها با شبکه بهداشت و درمان در اطلاع رسانی ، فعال نمودن اکیپ های بررسی و شناسایی افرادی که واکسن تزریق ننموده ، ارسال پیامک برای افراد جامعه هدف و تغییر آوای  انتظار  تلفنها به آواهای هشدار ترغیب و تشویق در خصوص تزریق واکسن تاکید نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 12 =