جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۸:۰۱
فرمانداری شهرستان فریدن

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان : کشور را با فکر انقلابی و نه تفکرات لیبرالی باید مدیریت کرد

فریدن- معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: لازم است با فکر انقلابی و نه تفکرات لیبرالی کشور را مدیریت کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان نثاری شامگاه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید فریدن، اظهار داشت: در هشت سال گذشته به دلیل سو مدیریت‌ها مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شدند. […]

فریدن- معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: لازم است با فکر انقلابی و نه تفکرات لیبرالی کشور را مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان نثاری شامگاه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید فریدن، اظهار داشت: در هشت سال گذشته به دلیل سو مدیریت‌ها مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شدند.

مردم از جناح بازی خسته شدند

وی ادامه داد: مردم از جناح بازی‌ها خسته شده و به امید بهبود وضعیت اقتصادی به دولت سیزدهم رأی دادند، بر این اساس باید کشور از معطلی‌ها خارج شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه با جناح بازی کشور نابود خواهد شد، تاکید کرد: دشمن با تمام توان برای نابودی نظام به میدان آمده اما موفق نشده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر دشمن مانند موریانه می‌خواست از درون پایه‌های انقلاب را سست کند و به دروغ سخن از مذاکره به میان آورد.

اعتماد عمومی مردم باید بازگردانده شود

جان نثاری گفت: هدف دولت کار و تلاش برای رفع مشکلات و برگرداندن اعتماد مردمی است چون تنها راه دلگرمی مردم به نظام، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی است.

نگاه به بیرون کشور باید تغییر کند

وی با بیان اینکه ساختاری که کشور را معطل می‌کند باید تغییر کند، تاکید کرد: مدل فکر کردن و نگاه به بیرون باید تغییر کرده و اعتماد به داخل باید تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: در سایه یک روحیه انقلابی امید در دل مردم جاری می‌شود، هرگاه کار در دست نیروهای انقلابی بوده رشد را به همراه داشته و اگر دست انسان‌های لیبرال مصلحت اندیش افتاده عقب گرد داشته ایم.

وی افزود: باید با فکر انقلابی و نه تفکرات لیبرالی کشور را مدیریت کرد، معیار ما سخنان مقام معظم رهبری است و هر کس در جهت صحیح عمل کند انقلابی است در غیر این صورت غیر انقلابی است. انسان پاکدست در خدمت به خلق خدا تلاش می‌کند.

فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردمی است

جان نثاری گفت: فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردم و وامدار هیچ گروه خاصی نیست و باید با مردم زندگی تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه فرماندار به افراد دین مدار و با تقوا میدان بدهد، گفت: فرماندار باید پیگیر مشکلات خرد و بزرگ شود چون اهداف دولت سیزدهم عدالت محوری است.

از ظرفیت شهرستان فریدن استفاده شود

وی افزود: از ظرفیت‌های شهرستان فریدن استفاده شود تا جبران مافات و ضررهای گذشته به کشور شود.

جان نثاری با تاکید بر همراهی با سرمایه‌گذاران، گفت: باید از سرمایه‌گذار استقبال و فرش قرمز برای آنان پهن کرد، چون سرمایه گذار به اشتغالزایی کمک می‌کند.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های محمدتقی معین الدینی قدردانی و عزیزالله عباسی به عنوان سرپرست فرمانداری فریدن معرفی شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =