شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۴۹:۵۹
فرمانداری شهرستان فریدن

عباسی» سرپرست فرمانداری شهرستان فریدن شد در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عزیزالله عباسی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فریدن معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار فریدن، اظهار داشت: در‌ ۸ سال گذشته به دلیل سومدیریت‌ها، مردم با مشکلات اقتصادی مواجه بودند،مردم از جناح بازی‌ها خسته شدند و به امید بهبود وضیت اقتصادی به دولت سیزدهم رأی دادند لذا باید کشور […]

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار فریدن، اظهار داشت: در‌ ۸ سال گذشته به دلیل سومدیریت‌ها، مردم با مشکلات اقتصادی مواجه بودند،مردم از جناح بازی‌ها خسته شدند و به امید بهبود وضیت اقتصادی به دولت سیزدهم رأی دادند لذا باید کشور از معطلی‌ها خارج شود.

وی گفت:دشمن با تمام توان برای نابودی نظام به میدان آمده ولیکن موفق نشده است و در سال‌های اخیر دشمن به مانند موریانه از درون داشت انقلاب را سست می‌کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: هدف دولت کار و تلاش برای رفع مشکلات و برگرداندن اعتماد مردمی است چون تنها راه دلگرمی مردم به نظام کار و تلاش در رفع مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: در این مدت استعداد کشور به کار گرفته نشد تا نتیجه‌ای به دست آید، ساختاری که کشور را معطل می‌کند باید تغییر کند و لذا اعتماد به داخل باید تقویت شود.

جان‌نثاری گفت: باید با فکر انقلابی کشور را مدیریت کرد  نه با تفکرات وابسته به غرب‌ و در این زمینه معیار ما سخنان مقام معظم رهبری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردم و وامدار هیچ گروه خاصی نیست و باید با مردم زندگی کند تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند.

وی با بیان اینکه فرماندار به افراد دین مدار و با تقوا میدان بدهد، گفت: فرماندار باید پیگیر مشکلات خرد و بزرگ شود چون اهداف دولت سیزدهم عدالت گستری است.

جان‌نثاری افزود: از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود تا جبران مافات و ضررهای گذشته وارد آمده به کشور جبران شود، مردم شایسته خدمت هستند و باید ارزش مردم را دانست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تأکید بر همراهی با سرمایه‌گذاران،گفت: باید  از سرمایه‌گذار استقبال و  فرش قرمز برای آنان پهن کرد، چون سرمایه گذار موجب اشتغال‌زایی می‌شود که امروز نیز مشکلات مردم بیکاری و عدم ازدواج  جوانان است.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش‌های سید تقی معین‌الدینی تقدیر و عزیزالله عباسی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فریدن معرفی شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =