پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۰۲:۱۷
فرمانداری شهرستان فریدن

هفته فرهنگی فریدن همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد نکوداشت هفته فرهنگی فریدن از برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: دبیرخانه برگزاری هفته فرهنگی امسال بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه ها با همراهی و همکاری دبیرخانه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد نکوداشت هفته فرهنگی فریدن از برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: دبیرخانه برگزاری هفته فرهنگی امسال بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه ها با همراهی و همکاری دبیرخانه باید تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه های در شان دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن انجام دهند.

عزیزاله عباسی اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصتی است تا بتوان ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به آحاد مختلف مردم معرفی کرد و همزمانی این هفته با دهه کرامت را باید به فال نیک گرفت زیرا مردم فریدن، مردمی ولایت مدار و عاشق اهل بیت هستند.

وی تاکید کرد: اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز جامعه در هفته فرهنگی علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر را به همراه خواهد داشت.

فرماندار با اشاره به تشکیل کمیته های فرهنگی از سوی دبیرخانه ستاد، تصریح کرد: کمیته ای با حضور نخبگان فرهنگی و هنری شهرستان تشکیل داده و از تمام فکرها برای برگزاری هر چه بهتر هفته فرهنگی مساعدت گرفته شود.

عزیزاله عباسی اجرای برنامه های دهه کرامت و هفته فرهنگی را در تمام نقاط مختلف روستایی و شهری شهرستان خواستارشد و افزود: معرفی توانمندی‌ها و شاخص‌های شهرستان در عرصه های مختلفی چون تاریخی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، گردشگری و … مدنظر قرار گیرد.

شایان ذکر است شورای فرهنگ عمومی فریدن در سال ۹۴ از روز ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت را بعنوان هفته فرهنگی فریدن مُصوب کرد.

با توجه به ماده سه آیین نامه داخلی هفته فرهنگی مبنی بر امکان تغییر در زمان برگزاری برنامه‌ها بنا بر ضرورت و بدلیل همزمانی هفته فرهنگی و دهه کرامت، امسال به مانند سال گذشته هفته فرهنگی فریدن با آغاز دهه کرامت آغاز خواهد شد و برنامه های هفته فرهنگی از روز ۲۱ اردیبهشت کلید خواهد خورد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، صبح امروز- ۱۹ اردیبهشت- مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه رئیس دفتر، مسئول گزینش و مسئول حراست ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال شهرستان با عزیزاله عباسی فرماندار فریدن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در آیینی با حضور فرماندار، مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان و معلمان شهرستان از ۹ معلم نمونه منطقه آموزش و پرورش فریدن روز سه شنبه- ۱۸ اردیبهشت- در سالن هفده شهریور شهر داران تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان فریدن رشد و تعالی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 17 =