پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۱۰:۳۴
فرمانداری شهرستان فریدن

مدیران فعال شهرستان باید به صورت شایسته در ارزیابی دیده شوند/ امید آفرینی با اطلاع رسانی عملکرد در جامعه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه با کارکنان فرمانداری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مجموع همکاران و تبریک عید فطر، همدلی و ایجاد جوی صمیمی و برنامه ریزی مطلوب در پیگیری امور مرتبط به شهرستان و حل مشکلات مردم را از وظایف کاری کارکنان فرمانداری برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه با کارکنان فرمانداری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مجموع همکاران و تبریک عید فطر، همدلی و ایجاد جوی صمیمی و برنامه ریزی مطلوب در پیگیری امور مرتبط به شهرستان و حل مشکلات مردم را از وظایف کاری کارکنان فرمانداری برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همفکری و اولویت بندی وظایف و امورات محوله در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گام‌های اساسی برداریم.

عزیزاله عباسی افزود: فرمانداری یک نهاد حاکمیتی است و ایجاد، اتحاد و وحدت در بین پرسنل باعث پیشرفت و رفع مشکلات شهرستان خواهد شد و باید بتوانیم این فرهنگ را در شهرستان نهادینه کنیم که تمام ادارات به وظایف خود عمل کرده تا اینگونه مردم برای تمام تحقق مطالبات خود به فرمانداری مراجعه نکنند و تعریف درستی از وظایف فرمانداری داشته باشند.

وی ادامه داد: نمرات ارزیابی عملکرد مدیران باید مطابق با فعالیت های آنها  داده شود و روسای فعال که عملکرد مناسبی در شهرستان دارند به صورت شایسته در ارزیابی ها دیده شوند.

فرماندار فریدن تاکید کرد: یکی دیگر از وظایف فرمانداری بازرسی های سرزده و مستمر از ادارات بوده که باید کمیته ی برای این موضوع تشکیل داده و زمانبندی برای بازرسی از ادارات مشخص گردد.

عباسی امید آفرینی و اطلاع رسانی فعالیت ها در جامعه را از نکات مهم این جلسه دانست و تاکید کرد: فعالیت های فرمانداری باید به صورت گسترده اطلاع رسانی شود زیرا این اطلاع رسانی باعث امیدآفرینی در جامعه و شفاف سازی خواهد شد البته برخی مواقع کسانی که می خواهند فعالیت ها را کوچک بشمارند با اطلاع رسانی موفق نخواهند شد.

وی همچنین از همکاران فرمانداری خواست تا هماهنگی و تعامل لازم را با سایر نهادها و ادارات شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار در ادامه بر اهمیت مردم‌داری و حفظ احترام ارباب رجوع، رعایت نظم و انضباط اداری و پیگیری و پاسخگویی به موقع مکاتبات و تلاش برای تحقق شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) تاکید کرد.

عباسی در این جلسه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران بخش مرکزی و زنده رود و همکاران فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شده بود ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل، بر پیگیری و ارزشیابی شاخص های اداری تأکید کردند.

در ادامه پرسنل فرمانداری ، مشکلات و خواسته های خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =