چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۵۳:۲۷
فرمانداری شهرستان فریدن

پیام فرماندار فریدن در پی حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن با صدور پیامی حمله جنایتکارانه روز گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را یک جنایت جنگی دانسته و شهادت سرداران ایرانی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تمام ملت شریف ایران تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است: وَلا تَحسَبَنَّ […]

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن با صدور پیامی حمله جنایتکارانه روز گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را یک جنایت جنگی دانسته و شهادت سرداران ایرانی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تمام ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بسم رب الشهداء والصدیقین

شمیم شهادت‌، در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) از کوی بهشت وزیدن گرفت و باز از بندگان صالح خداوند به دیدار حق شتافتند.

این‌بار همرزم حاج قاسم، فرمانده شجاعِ دلیرمردانِ تیپ ۴۴‌ حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به سوی حضرت حق پرواز کرد و با پیوستن به یاران شهیدش به آرزوی دیرینه خویش رسید.

شهیدان سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی، عمری را در مقابله با جنود شیطان جهاد کردند و حقیقتاً پاداشی جز شهادت برازنده سیره ظلم ستیز و حق‌طلبشان نبود و سرانجام در راه آرمان آزادی قدس شریف، شهید شدند.

سردار زاهدی و همرزمانش با اراده ای آهنین و ایمانی الهی، با سربلندی زندگی و مبارزه کردند و با افتخار و عزت، جان خود را فدای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند و بی شک، خاطره آن همه ایثار و رشادت هرگز فراموش نشده و بر جریده تاریخ عشق به شهادت و وصال به معشوق ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت جنگی (حمله به کنسولگری ایران در خاک سوریه) شهادت سردار اسلام شهید زاهدی و همرزمانشان را خدمت حضرت ولی عصر (عج )، نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی )، خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهدا، ملت عزیز ایران بویژه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان فریدن و مردم استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم و ان شالله طبق وعده الهی، طعم انتقام را این جنایتکاران صهیونیستی خواهند چشید.

عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 20 =