شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۱۴:۴۸
فرمانداری شهرستان فریدن

مراسمات سوگواری امیرالمومنین علی (ع) در سطح کل شهرستان با شکوه بیشتر برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و تسلیت شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین حضرت علی ( ع) ماه مبارک رمضان را ماه آمرزش گناهان عنوان نمود و به بیان فضیلت های شب‌های قدر و جایگاه روز قدس در جهان اسلام پرداخت و گفت : در ماه مبارک رمضان به موازات عمل نمودن به وظیفه شرعی روزه داری می بایست به فضیلت های شب‌های قدر پرداخت چون بهترین فرصت بهره برداری معنوی در شب‌های قدر حاصل می شود.

عزیزاله عباسی خواستار حضور باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان در روز قدس به عنوان یکی از یادگارهای امام راحل شد و افزود: روز قدس بعنوان روز فریاد مرگ بر اسرائیل تاثیرات خود را هر سال نسبت به سال پیش در اضمحلال رژیم صهیونیستی و وحدت جهان اسلام بیشتر نمایان تر می نماید.

وی خواستار هماهنگی تمام مسئولان جهت برنامه ریزی و انسجام در راستای برگزاری شب های قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس شد و گفت: تمام مجموعه ها بعنوان یک وظیفه از هر نوع کمکی که می توانند برای برگزاری با شکوه تر این مراسم بهره ببرند، نباید دریغ کنند.

فرماندار همچنین به همزمانی سالروز شهادت امیر المومنین امام علی (ع) با روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان فریدن از متدینین، مومنین و ولایتمداران هستند و قطعا شئونات ماه مبارک رمضان به ویژه ایام شهادت امام اول شیعیان را حفظ خواهند کرد.

عباسی ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران را عاشق و شیفته امیر مومنان علی (ع) دانست و تصریح کرد: باید مراقبت کرد که حرمت سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) در روز طبیعت توسط برخی هنجارشکنان خدشه‌دار نشود.

وی از برگزاری مراسم عزاداری مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع)، روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه در سراسر فریدن خبر داد و گفت: مراسمات سوگواری امیرالمومنین علی (ع) در سطح کل شهرستان با شکوه بیشتر باید برگزار شود و هئیات مذهبی مراسمات خود را سطح شهرها و روستاها با کمک دهیاری با نظم بیشتری برگزار کنند.

در ادامه حاضرین به ابراز دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در موضوع اجرای شب‌های قدر و روز جهانی قدس پرداختند و مقرر گردید تمامی ادارات و نهادها با توان کامل همگام و همراه اقشار مختلف مردم در اجرای گسترده تر مراسم شب‌های قدر و روز قدس عمل نمایند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =