یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۲۹:۵۵
فرمانداری شهرستان فریدن

شهدا با خون خود و ما با رای خود از وطن وانقلاب دفاع خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در برنامه تجدید میثاق و عطر افشانی با شهدای روستای سفتجان که با حضورامام جمعه شهر داران، رئیس دادگستری ، دادستان شهرستان، بخشداران و جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و مردم روستا که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برگزار گردید با اشاره به آیه و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در برنامه تجدید میثاق و عطر افشانی با شهدای روستای سفتجان که با حضورامام جمعه شهر داران، رئیس دادگستری ، دادستان شهرستان، بخشداران و جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و مردم روستا که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برگزار گردید با اشاره به آیه و ذکرهم بایام الله، تاکید کرد: همه روزها روز خداست، اما برخی اوقات، شرایطی پیش می‌آید که قدرت و سلطه و حاکمیت الهی بیشتر جلوه می‌کند، قدرت الهی برای همه آشکارتر می‌شود و تبلور می‌یابد.

عزیزاله عباسی از دهه فجر به عنوان ایام الله یاد کرد و تصریح کرد: خداوند متعال می‌فرماید: “و ذکرهم بایام الله” به این مردم، ایام الله را یادآوری کن. یادآوری یوم الله ۲۲ بهمن، یعنی یادآوری جهاد و رشادت، آزادگی و مردانگی که باید یادآوری کنیم که آن روزها مردم ما برای آزادی و عزت خودشان انقلاب کردند.

وی ادامه داد: مردم ما تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) بودند که آن روز مکتب عاشورایی را انتخاب کرده و پاسخ «هل من ناصر ینصرنی» امام خمینی(ره) را دادند و در برابر ظلم و ستم ایستادند.

فرماندار ادامه داد: امروز وظیفه ای ماست که آن روزها را برای جوانان یادآوری کنیم و بگوییم که شهدا در چه راهی شهید شدند، چه بودیم و چه شدیم؛ باید ثمره های انقلاب به صورت مستمر بیان گردد.

نماینده عالی دولت تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامیدی و پشیمانی در جامعه انجام می دهد و در کشور که متاسفانه برخی مرعوب تفکرات لیبرالی غرب و دشمن شدن می خواهند این عزت و آزادگی را از مردم بگیرند تا دوباره شرایط قبل از انقلاب را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: کشورهایی که مدعی آزادی و دموکراسی هستند قبل از انقلاب هر کدام به یک شکلی بر روی اموال کشور ما چنبره زده بودند و امروز می بینیم که هیچ قدرتی جرات نمی کند که بخواهد کوچکترین دست درازی به کشور ما و اموال ما داشته باشد.

فرماندار با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: شاریط اقتصادی، علمی و پزشکی را که با گذشته مقایسه کنیم خواهیم دید که چه شرایط ویژه ای داریم و امروز باید قدر این نعمت ها را بدانیم که این همه دستاورد و نعمت به دلیل حضور مردم و ایستادگی آنها بود.

عباسی افزود: مهم ترین رویداد امسال بی شک انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان است که مشارکت چشم گیر مردم را می طلبد و اگر این امر محقق نگردد دشمنان به اهدافشان خواهند رسید.

وی ادامه داد: انتخابات به مانند یک طناب کشی بین دشمنان کشورمان با مردم و وفاداران به کشور است که با رای دادن خود باید همگی کمک کنیم و طناب را به یک سمت بکشیم و اگر رای ندهیم یعنی به دشمنان کمک کردیم.

فرماندار بیان کرد: ما به گلستان شهدا آمده ایم تا با شهدا میثاق ببندیم که شما آن روز با خون خود عهد بستید و از وطن دفاع کردید ما هم عهد خواهیم بست که با رای خود از کشورمان دفاع کنیم.

عباسی ادامه داد: سردار دل ها، یکی از شئون عاقبت بخیری را پیروی از ولایت فقیه می دانست و امروز ایشان بر مشارکت حداکثری تاکید دارند اگر مدعی ولایت پذیری و وطن دوستی هستیم باید به دنبال مشارکت حداکثری باشیم.

وی بیان کرد: امروز امنیت و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم و امروز در این گلستان شهدا، شهیدی داریم که در راه برگزاری انتخابات شهید شده است، امروز ما مدیون شهدای امنیت، شهدای دفاع مقدس ، مدافعان حرم، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها هستیم، اینها همه برای این هست که ارزش شهادت آنها را بدانیم و در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: ما با دعای خیر این شهداست که عاقبت بخیر می شویم خدا توفیق دهد که ما هم در راه شهدا و آرمان های آنها حرکت کنیم و در مسیر ولایت قرار بگیریم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =