دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۱۷:۲۰
فرمانداری شهرستان فریدن

آغاز عملیات اجرایی یکی دیگر از مصوبات سفر استاندار به شهرستان فریدن/ عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عباسی فرماندار با همراهی مدیر جهاد کشاورزی، شهردار و اعضای شورای شهر دامنه از اجرای پروژه زیرسازی و بهسازی جاده بین مزارع شهر دامنه بازدید کرد. فرماندار در حاشیه این بازدید با بیان اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر تلاش در راستای […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عباسی فرماندار با همراهی مدیر جهاد کشاورزی، شهردار و اعضای شورای شهر دامنه از اجرای پروژه زیرسازی و بهسازی جاده بین مزارع شهر دامنه بازدید کرد.

فرماندار در حاشیه این بازدید با بیان اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر تلاش در راستای رشد تولید و حمایت از تولیدکنندگان گام های خوبی در شهرستان برداشته اذعان داشت: در همین راستا و بمنظور پاسخگویی به مطالبه کشاورزان در جریان سفر استاندار محترم به شهرستان بهسازی و آسفالت جاده بین مزارع شهر دامنه به دلیل تردد بالا در لیست مصوبات سفر قرار گرفت.

عزیزاله عباسی افزود: با توجه به اینکه اجرای پروژه بر عهده جهاد کشاورزی قرار گرفت به دنبال حضور مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان در شهرستان و مطالبه مدیریت شهرستان مبنی بر تسریع در اجرای مصوبه سفر استاندار محترم، فاز اول عملیات زیر سازی با نظارت جهاد کشاورزی آغاز و در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد : فاز اول پروژه به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان تماما از محل اعتبارات جهاد کشاورزی آغاز گردید.

فرماندار ادامه داد: فاز دوم پروژه مسیری به طول ۳ کیلومتر و ۹۰۰ متر می باشد که در صورت آزاد سازی بخشی از مسیر توسط کشاورزان اجرا خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: در فازهای بعدی نیز پیگیر این موضوع خواهیم بود که این مسیر آسفالت شده و مشکلات این بخش به صورت کامل مرتفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه توسعه حمل ونقل جاده ای بین مزارع علاوه بر افزایش راندمان تولید می تواند کشاورز را برای ماندن در صنعت کشاورزی دلگرم کند، گفت:برای حمایت از تولید داخلی و پاسداری از اقتصاد مقاومتی نباید محصول کشاورز بر روی زمین بدون مشتری باقی بماند.

وی ادامه داد: برای ایجاد تولید بهینه در صنعت کشاورزی علاوه بر در اختیار قراردادن نهاده های کشاورزی ،توسعه سیستم حمل و نقل ،انتقال تولیدات کشاورزی از تولید به مصرف باید جاده های میان مزارع نیز با رویکرد کارشناسی شده در دستور کار قرار بگیرد تا کشاورزان به دنبال فرصت های اشتغال جدید کشاورزی را رها نکنند.

فرماندار با بیان اینکه برای تحقق شعار سال مهارم تورم و رشد تولید تلاش های خوبی در شهرستان شده است ، تاکید کرد: یکی دیگر از مصوبات سفر استاندار تامین گاز این مزارع بود که این امر نیز توسط شرکت گاز عملیاتی و اجرایی شد و زیر ساخت های خوبی در این مجموعه برای ارتقای کشاورزی مدرن آماده گردیده است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =