دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۱۲:۰۳
فرمانداری شهرستان فریدن

اجرای مرّ قانون فصل الخطاب در برگزاری انتخابات است/ جهاد تبیین در راستای مشارکت مردمی در انتخابات

به گزارش کمیته اطلاع رسانی کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان فریدن، فرماندار در جلسه منتخبان اقشار شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن تشکر از تمام مردم ولایت مدار فریدن برای حضور چشم گیرشان در استقبال از شهدای گمنام عنوان کرد:رزمندگان و شهیدان با حضور در جبهه ها کار حسینی کردند و امروز وظیفه […]

به گزارش کمیته اطلاع رسانی کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان فریدن، فرماندار در جلسه منتخبان اقشار شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن تشکر از تمام مردم ولایت مدار فریدن برای حضور چشم گیرشان در استقبال از شهدای گمنام عنوان کرد:رزمندگان و شهیدان با حضور در جبهه ها کار حسینی کردند و امروز وظیفه ای ماست که با بیان آرمان ها و دستاوردهای انقلاب کار زینبی انجام دهیم و در راستای جهاد تبیین قدم برداریم.

عزیزاله عباسی گفت: یازدهم اسفند ۲ انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم و حضور مردم از هر قشر و حزبی مهم ترین مسئله است زیرا  مشارکت یکی از مهم ترین ۴ راهبردی است که مقام معظم رهبری برای انتخابات بیان کرده است.

وی اظهارداشت: چهار راهبرد اصلی انتخابات شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری مطرح شد، باید به عنوان یک نقشه راه مدنظر فعالان حوزه انتخابات قرار گیرد.

فرماندار افزود: همه باید تلاش کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت سالم و با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

عباسی ادامه داد: تمامی اقشار بویژه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب اسلامی وظیفه دارند در راستای عمل به جهاد تبیین و امیدآفرینی در میان جامعه بویژه در میان نسل جوان و نوجوان همه تلاش و همت خود را به کار گرفته و با رعایت اصول اخلاق و انصاف، شرایط لازم جهت حضور حداکثری تمامی اقشار مختلف جامعه را در انتخابات فراهم سازند.

وی با گزارش کاملی از عملکرد دولت سیزدهم در منطقه تاکید کرد: باید عملکرد دولت بصورت روشن و شفاف تبیین شده تا این اعتماد و امید در جامعه به وجود آید که دولت همه تلاش خود را برای بهتر شدن وضعیت دارد انجام می دهد.

عباسی اضافه کرد: دولت بدون هیچ وقفه ای در نهضت ملی مسکن توانست شرایط واگذاری زمین برای ۴۵۰ نفر را در منطقه مهیا کند، بیش از ۳۰۰۰ تن قیر رایگان برای منطقه تخصیص دهد که برخی از روستاها دیگر کوچه و معابر خاکی نداشته باشند، بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان فقط تسهیلات اشتغال به شهرستان تزریق شده است، برخی کارهای عمرانی که چندین سال در منطقه متوقف شده بودند به بهره برداری رسیدند و برخی دیگر در حال تکمیل هستند.

نماینده عالی دولت در بخشی دیگر از صحبت های خود تصریح کرد: کاندیداهای که وارد عرصه انتخابات شدند باید بدانند آنها برای ورود به مجلسی رقابت می کنند که مرجع قانون گذاری در کشور است بنابراین تمام کاندیداها خود باید به قانون تمکین کنند و در چارچوب آن قدم بردارند.

وی در ادامه اجرای مرّ قانون را فصل الخطاب در برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: انتظار هست مجموعه اعضا و دست‌اندرکاران امر انتخابات با عمل به قانون و با بی طرفی کامل از کاندیداها عملکرد قانونمند خود را به نمایش بگذارند.

فرماندار تاکید کرد: ما امانت دار آرای مردم هستیم و برای حفظ این امانت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در این جلسه برخی از منتخبان اقشار نیز نظرات و پیشنهادات خود را در راستای افزایش مشارکت بیان کرده و عنوان کردند فارغ از هر حزب و گروهی اولویت باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد چون آرای مردم می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 9 =