پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۵۵:۳۴
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن: بی توجهی به انتخابات باعث به روی کار آمدن افراد ناکارآمد می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار بخش زنده رود و فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع) با بسیجیان روستای ازونبلاغ دیدار و گفتگو کردند. فرماندار با اشاره به رشادت های مردم ازونبلاغ بیان کرد: تعداد شهدای این روستا نشان دهنده ولایت مداری مردم این روستا است که همیشه در کنار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار بخش زنده رود و فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع) با بسیجیان روستای ازونبلاغ دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار با اشاره به رشادت های مردم ازونبلاغ بیان کرد: تعداد شهدای این روستا نشان دهنده ولایت مداری مردم این روستا است که همیشه در کنار نظام و انقلاب بوده و هستند.

عزیزاله عباسی تاکید کرد: امروز اگر در شهرستان تلاشی به سرانجام می رسد و چرخ توسعه می چرخد به دلیل همکاری و همراهی مردم بوده و هست.

وی با گزارشی در خصوص فعالیت‌های دولت سیزدهم در شهرستان اذعان داشت: خدماتی خوبی را دولت در روستای ازونبلاغ ارائه داده اما به اینجا بسنده نمی شود و تمام تلاش خود را می کنیم تا مشکلات حل شود.

فرماندار بیان کرد: تمام خدمات صورت گرفته به خاطر این نظام و حکومت است فقط برخی مواقع خدمات رسانی به اوج می رسد و برخی مواقع اصلا حرکتی رخ نمی دهد و این نشان می دهد که چه تفکرهای در چه زمانی حاکم بودند هر زمان تفکر بسیجی حاکم بود کارها به صورت جهادی انجام شده اما زمانی که این تفکر حاکم نبوده ما شاهد عقب ماندگی های بسیاری بودیم.

عباسی در ادامه با اشاره به فصل انتخابات، تفکر بسیجی را از مهم‌ترین معیارهای انتخاب افراد عنوان کرد و ادامه داد: در انتخابات باید فرد اصلح انتخاب شود و اگر بی توجهی به موضوع انتخابات شود باعث روی کار آمدن افراد ناکارآمد شده و اینگونه کشور و شهرستان آسیب می بیند.

گفتنی است در این دیدار بسیجیان اوزنبلاغ از تلاش های دولت سیزدهم تشکر کردند و همچنین برخی از مطالبات خود را نیز بیان کرده و از فرماندار خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

ازونبلاغ یکی از روستاهای توابع بخش زنده رود است که در ۱۷۰ کیلومتری از مرکز استان اصفهان قرار دارد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =