پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۰۸:۵۳
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار شهرستان فریدن: بسیج حلاوت و شیرینی خدمت را دو چندان می کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، جلسه شورای اداری شهرستان فریدن با حضور فرماندار، ائمه جمعه شهرهای داران و دامنه، فرمانده سپاه شهرستانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. فرماندار فریدن ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س)، روز پرستار و هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیجی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، جلسه شورای اداری شهرستان فریدن با حضور فرماندار، ائمه جمعه شهرهای داران و دامنه، فرمانده سپاه شهرستانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار فریدن ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س)، روز پرستار و هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیجی حد و مرز نمی شناسد و هر کجا ظلم و ستمی واقع شود و به حقوق انسان‌ها بی‌احترامی و تعرض شود در مقابل آنها بسیج حاضر می‌شود.

عزیزاله عباسی تاکید کرد: بسیج یک تفکر است که در هر مکان و زمانی حضور پیدا کرده است باعث توسعه و پیشرفت گردیده که حلاوت و شیرینی آن برای مردم دوچندان بوده است.

وی افزود: بسیج درهمه عرصه های مختلف از قبیل جنگ تحمیلی، بهداشتی، عمرانی ، سیل ، زلزله و کمک های مومنانه به مردم ایران اسلامی خدمت می کند وجایگاه والایی بین مردم دارد و بسیج تمام هستی خود را بدون هیچ منت و توقعی در راه خدمت فدا می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخشی دیگر از صحبت های خود اهمیت مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری را بسیار مهم دانست و گفت: امید آفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی نمایند.

عباسی ادامه داد: رعایت اصل بی طرفی در انتخابات وظیفه ماست امیدواریم با ایجاد شور و نشاط سیاسی و برگزاری انتخاباتی سالم، شاهد افزایش حضور مردم در انتخابات باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به تکریم ارباب رجوع گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برعملکرد زیرمجموعه خود نظارت و در راستای اقناع و تکریم ارباب رجوع اهتمام داشته باشند همچنین نظم و انضباط را سرلوحه ای کاری خود قرار بدهند و این مهم را باید بدانیم که نامه های اداری باید به هنگام پاسخ داده شوند.

فرماندار با اشاره به برنامه های هفته بسیج تاکید کرد: مدیران و کارمندان برای حضور در برنامه های هفته بسیج باید اهتمام ویژه داشته باشند و محیط ادارات باید رنگ و بوی بسیجی به خود بگیرند.

عباسی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه های مختلف گفت: اقدامات مثبت و ماندگاری در حوزه های مختلف و همچنین تخصیص اعتبارات ویژه برای دهیاری ها و شهرداری ها توسط دولت در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در یکسال اخیر بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه های مختلف به شهرستان تزریق گردیده که ۱۱۵ میلیارد تومان آن در حوزه کارآفرینی و اشتغال بوده است.

فرماندار ادامه داد: تسهیلات در قالب های معینی تعریف شده و نمی توان خارج از آنها تسهیلات را به متقاضیان داد بنابراین باید ارباب رجوع به درستی اقناع و توجیح شود و نباید کارمندان ادارات با راهنمایی ها نادرست ارباب رجوع را سر درگم کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان فریدن با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان تاکید کرد: سال گذشته به لطف خداوند و کار جهادی توانستیم از زمستان سخت بدون هیچ بحرانی عبور کنیم و امسال نیز طبق تصمیمات گرفته شده شهرستان مبارکه به عنوان شهرستان معین برای منطقه ما انتخاب شده، از همین امروز مدیران شهرستانی با دستگاه های هم عرض خود هماهنگی لازم را انجام دهند که مشکلی در آینده نداشته باشیم.

عباسی اذعان داشت: شهرداران و دهیاران دیگر نباید مسیل های و جداول مسدود داشته و باید همه آنها لای روبی و تمیز شده باشند.

وی ادامه داد: کمیته احصاء نارضایتی ها در فرمانداری تشکیل شده و از طروق  مختلف نارضایتی ها در حوزه های مختلف رصد می شود و به دستگاه های مربوطه ارسال می گردد، باید مدیران تمام سعی و تلاش خود را برای رفع نارضایتی ها انجام دهند و در صورت عدم رفع مشکل باید دلایل آن مکتوب اعلام شود.

فرماندار با اشاره به حضور پرشور و با شکوه مردم در راهپیمایی ها اخیر شهرستان ضمن تشکر از آحاد مردم، تصریح کرد: برای رفع مشکلات و کسب رضایت این مردم انقلابی و ولایی باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم و این را بدانیم که با همکاری، هم‌پوشانی و هم‌‍افزایی می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن

 

فرمانده سپاه شهرستان فریدن سرهنگ محمد مهدی ملیانی در این جلسه با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج، اظهار کرد: امسال برنامه های بسیج با رویکرد جهاد خدمت، تبیین و امید آفرینی شکل گرفته و هفته بسیج با شعار محوری بسیج امید ملت ایران آغاز خواهد شد.

وی گفت: روز شمار هفته بسیج از ۲۹ آبان به ترتیب عبارتند از ۲۹ آبان جهاد با عنوان خدمت وسازندگی، روز ۳۰ آبان بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار، یکم آذر ماه بسیج، ولایت، باور انقلابی و تمدن ساز، روز دوم آذرماه، بسیج مقاومت ایثار و شهادت، سوم آذر بسیج ایمان، بصیرت و انتظارنامگذاری شده است.

فرمانده سپاه شهرستان فریدن افزود: روز چهارم آذر ماه با نام بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر، پنجم آذرماه بسیج دفاع، امنیت و اقتدار است که طی این هفته برنامه‌های متعددی برگزار می شود.

مولیانی تاکید کرد: بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در سطح رده های سپاه، حوزه های مقاومت، پایگاه‌ها و گردان های شهرستان برگزار خواهد شد‌.

وی افزود: برپایی اجتماع بزرگ شکوه مقاومت با حضور یک هزار نفر از منتخبین بسیج با شعار آزادی قدس، توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی، برپایی نمایشگاهی از اقدامات و دستاورهای پایگاه‌های نمونه، اجرای طرح یاد یاران با تقدیر و تشکر از پایگاه‌های مقاومت و خانواده‌ها، برگزاری جشنوراه مالک اشتر بامعرفی برگزیدگان و منتخبین که در طی سال جز برترین‌ها بودند، بخشی از برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان فریدن اظهار داشت: برگزاری برنامه های تبیینی در سطح مدارس، مساجد و محافل، برگزاری پویش های مختلف در فضای مجازی با محوریت بسیج امیدآفرینی و انتظار من از بسیج اجرا می شود.

مولیانی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری کارگاهای آموزشی در حوزه های مختلف و اعزام به اردوهای پیشرفت از دیگر برنامه های شاخص این هفته می باشد.

وی اذعان داشت: بسیج از معجزات انقلاب اسلامی و ابتکارات امام خمینی (ره) است و از همان زمان در فرمایشات امام (ره) بسیج جایگاه رفیع و ولایی داشت و به عنوان یک تفکر از آن یاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت  تاکید کرد: بسیج یک تفکر و جریان ساز و دستاورد ساز است که در همه مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی حضور دارد و یک نیروی پیشرونده است و امروز تفکر بسیجی در کشورهای مختلف منطقه و جهان گسترش یافته است.

 

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =