چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۵۷:۴۸
فرمانداری شهرستان فریدن

بازدید فرماندار از طرح های اشتغال در فریدن/ عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار شهرستان به همراه بخشداران بخش مرکزی و زنده رود، کارشناس اقتصادی فرمانداری، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال و مسئول طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در منطقه از برخی طرح های اشتغالزایی که در طول یکسال اخیر تسهیلات دریافت کردند بازدید نمود. فرماندار فریدن در حاشیه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار شهرستان به همراه بخشداران بخش مرکزی و زنده رود، کارشناس اقتصادی فرمانداری، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال و مسئول طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در منطقه از برخی طرح های اشتغالزایی که در طول یکسال اخیر تسهیلات دریافت کردند بازدید نمود.

فرماندار فریدن در حاشیه این بازدید با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۱۵ میلیارد تومانی در یکسال اخیر به متقاضیان تسهیلات اشتغال، بیان کرد: دولت توانست در یکسال اخیر بیش از ۱۷۰۰ شغل در منطقه با پرداخت تسهیلات ایجاد کند و به دنبال این است که با ایجاد شغل های پایدار  وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم منطقه را بهبود بخشد.

عزیزالله عباسی با قدردانی از زحمات همکاران در فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی بیان داشت: تمام دغدغه و هدف دولت این است که با همکاری با جوانان جویای کار باعث رشد تولید و بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان شویم.

وی تاکید کرد: هدف از بازدید امروز به این دلیل است که نشان دهیم در پرداخت تسهیلات می توانیم به صورت شفاف به مردم گزارش بدهیم و همچنین شنوای مشکلات و درخواست سرمایه گذارها و تولیدکنندگان باشیم.

فرماندار خطاب به دستگاه های اجرایی تاکید کرد: بازرسان و کارشناسان دستگاه های اجرایی بایدبه صورت مستمر از طرح های اشتغال بازدید کرده و از خارج شدن سرمایه از منطقه جلوگیری کنند و باید این فرهنگ سازی میان مردم منطقه ایجاد شود که سرمایه گذاری در خارج از شهرستان باعث عقب ماندگی منطقه می شود و با وجود زیرساخت های لازم در منطقه باید توجه ویژه به سرمایه گذاری افراد بومی در شهرستان شود.

شایان ذکر است فرماندار و مدیران از گلخانه های احداث شده در شهرک گلخانه ای دشت دامنه، کارگاه پیکر تراشی و محل تولید و پرورش قارچ در روستای دره بید، تولید مصنوعات بتنی و… در شهر داران، کارگاه تولید نوار تیپ قطره ای و کارگاه تولید کالای خواب و کارگاه قالیبافی واقع در دهستان نهرخلج بازدید کردند.

در این بازدید برخی از سرمایه گذاران به دنبال توسعه تولیدی‌های خود بوده و درخواست تسهیلات بیشتر داشتند و برخی مسائل نیز در خصوص شهرک گلخانه ای مطرح گردید که فرماندار وعده پیگیری آنها را داده اند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =