یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۲۲:۱۷
فرمانداری شهرستان فریدن

استفاده بیش از ۵ هزار تن آسفالت برای معابر دو روستای اسکندری و نسار

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن،  بخشدار بخش مرکزی شهرستان فریدن به همراه رئیس و کارشناس بنیاد مسکن شهرستان روز گذشته از عملیات های عمرانی آسفالت ریزی، جدول گذاری، زیرسازی و بهسازی و دیگر پروژه ها روستاهای اسکندری برآفتاب و نسار بازدید کردند. بخشدار بخش مرکزی فریدن در این بازدید با اشاره […]

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن،  بخشدار بخش مرکزی شهرستان فریدن به همراه رئیس و کارشناس بنیاد مسکن شهرستان روز گذشته از عملیات های عمرانی آسفالت ریزی، جدول گذاری، زیرسازی و بهسازی و دیگر پروژه ها روستاهای اسکندری برآفتاب و نسار بازدید کردند.

بخشدار بخش مرکزی فریدن در این بازدید با اشاره به پروژه های دو روستای اسکندری و نسار تاکید کرد: سال جاری ۲۵۰ تن قیر رایگان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری ها به این دو روستا تخصیص داده شد که تاکنون بیش از چهار هزار تن آسفالت در معابر روستای اسکندری و بیش از هزار تن در روستای نسار مورد استفاده قرار گرفته است.

مسعود شفیعی ادامه داد: همچنین بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار جهت جدول‌کاری، زیرسازی و اجرای آسفالت معابر توسط دهیاری‌های دو روستا هزینه شده است.

وی عدم زیرسازی و جدول‌گذاری معابر در سال قبل و انجام کل کار در سال‌ جاری را علت تاخیر  در اجرای پروژه ها در بخش مرکزی دانست و عنوان کرد: آسفالت ریزی در بخشی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیز در حال پیگیری است که انشالله در فرصت محدود باقیمانده سال جاری اجرایی گردد.

شفیعی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ویژه فرماندار شهرستان فریدن، بنیاد مسکن، دهیاران، اعضاء شوراء و پیمانکاران روند اجرای پروژه ها را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اجرای پروژه های عمرانی در روستاها باعث دلگرمی مردم و سبب کاهش مهاجرت روستائیان عزیز به شهرها می شود.

بخشدار بخش مرکزی بیان داشت: برخی از عملیات های عمرانی و اقتصادی در سال جاری توسط دهیاران صورت گرفته است که در آینده نزدیک گزارش کامل عملکردی بخش مرکزی را در اختیار مردم عزیز قرار خواهیم داد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =