یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۰۰:۱۴
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن: برنامه های شهرستانی با نگاه عدالت محور انجام می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان فریدن با اشاره به وضعیت گذشته شرکت تعاونی دهیاری ها در این بخش، تاکید کرد: طبق بررسی هایی که در ابتدا انجام دادیم و طبق گزارشی که توسط مدیرعامل سابق داده شد، وضعیت این شرکت اصلا مطلوب نبود. ورود […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان فریدن با اشاره به وضعیت گذشته شرکت تعاونی دهیاری ها در این بخش، تاکید کرد: طبق بررسی هایی که در ابتدا انجام دادیم و طبق گزارشی که توسط مدیرعامل سابق داده شد، وضعیت این شرکت اصلا مطلوب نبود.

ورود شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی در برخی از پروژه های عمرانی به نفع شهرستان بود

عزیزاله عباسی ادامه داد: هئیت مدیره با تغییر مدیرعامل کار را شروع کرد و تقریبا در یکسال اخیر شرکت توانسته کارهای خوبی را انجام دهد که یکی از فعالیت ها آن ورود جهادی به مسئله برف روبی در روستاها در سال گذشته بود که در کنار دیگر ارگان ها باعث شد زمستان گذشته را با کمترین بحران سپری کنیم.

وی تاکید کرد: شرکت یک بازو برای بخشدار و دهیاران است و این مدت با عملکرد و کارنامه ای که داشته نشان داده که آینده خوبی دارد البته املای نانوشته غلط ندارد پس باید نقاط ضعف را هم با تلاش و تصمیمات درست پوشش داد همچنین گفتنی است ورود شرکت در برخی از پروژه های عمرانی  به نفع شهرستان بوده است.

فرماندار در پاسخ به برخی از نقدها بیان کرد: ما هیچگاه نگاه بخشی نداشته و نخواهیم داشت، تمام مردم منطقه برای دولتمردان عزیز بوده و هستند و  برنامه های شهرستانی با نگاه عدالت محور انجام می شود.

عباسی بیان کرد: در شهرستان برای دولت یک افق چشم انداز تعریف کردیم و برنامه های خود را در این راستا پیش بردیم، کارهای خوبی هم در شهرستان عملیاتی و اجراء گردیده ولی گاها خوبی ها دیده نمی شود و به نیمه خالی لیوان پرداخته می شود.

فرماندار با قدردانی و تشکر از بنیاد مسکن شهرستان به دلیل تلاش هایی که انجام دادند، تاکید کرد: سال ۱۴۰۰ فقط ۱۸۰ تن قیر رایگان به شهرستان تخصیص داده شده بود ولی با تلاش های که مجموعه دولت انجام داد سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۱۰۰۰ تن قیر رایگان و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرستان تخصیص داده شد.

وی اظهار کرد: یکسال اخیر به بیش از ۱۷۰۰ نفر تسهیلات اشتغال  پرداخت شده که به صورت شفاف برای همگان اطلاعات آنها موجود است همچنین در یکسال اخیر به بیش از ۲۸۲ نفر زمین برای ساخت مسکن واگذار شد.

عباسی بیان کرد: زیرسازی، جدول گذاری و اصلاح شبکه آب نیز در اکثر روستاها عملیاتی شده که زیرساخت های مناسبی برای فازهای بعدی عملیات های عمرانی آماده گردیده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص توزیع امکانات و اعتبارات به صورت عادلانه و با نگاه به موضوعات مختلف انجام می شود.

وی عنوان کرد: روستاها ظرفیت های خوبی دارند و دهیاران باید به سمت در آمدزایی و خودکفایی اقتصادی پیش بروند و بسیاری از ما شاهدیم برخی روستاها در بخش مرکزی این کار را انجام داده و بسیار هم موفق عمل کردند.

عباسی تصریح کرد: اعضای شوراء پلی میان مردم و دولت هستند که با کمک بخشداران که بازوان فرماندار محسوب می شوند می توانند با هم افزایی و همراهی یکدیگر بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم را حل کنند.

فرماندار با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن به دنبال این است که با ایجاد یاس و ناامیدی مشارکت را کاهش بدهد اما باید در مقابل توطئه های دشمن جهاد تبیین انجام داد و با روشنگری و بیان خدمات و واقعیت ها باعث خنثی شدن این توطئه ها شد.

اعضای شوراء در این جلسه کندی در اجرای برخی از پروژه ها، عدم همکاری برخی از ادارات، پایین بودن سرانه و اعتبارات برخی از روستاها که سبب عدم انجام کارهای عمرانی می شود، بی توجهی برخی از پیمانکاران در به پایان رساندن پروژه ها و دیگر موضوعات را جزء مطالبات خود بیان کردند.

این جلسه با حضور بخشدار بخش مرکزی، مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی، اعضاء شوراهای روستاهای این بخش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =