پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۱۱:۰۶
فرمانداری شهرستان فریدن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک پل ارتباطی بین مردم و دولت است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، حجت الاسلام علیرضا ناجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان طی نشستی با فرماندار فریدن دیدار و گفتگو کرد. فرماندار فریدن در این دیدار حضور مردم و همکاری اقشار مختلف در مناسبت های مذهبی و ملی را از نکات ویژه در شهرستان دانست و تاکید کرد: مردم شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، حجت الاسلام علیرضا ناجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان طی نشستی با فرماندار فریدن دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار فریدن در این دیدار حضور مردم و همکاری اقشار مختلف در مناسبت های مذهبی و ملی را از نکات ویژه در شهرستان دانست و تاکید کرد: مردم شهرستان همیشه و در هر زمان در میدان حضور دارند و هر کجا که لازم بوده کمک کردند.

عزیزاله عباسی بیان داشت: مردم مومن و ولایی فریدن همواره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به عنوان پل ارتباطی بین سیستم دولتی و مردمی در اجرای وظایفش یاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما با برگزاری جلسات مختلف در شهرستان ارتباط خوبی با اقشار مختلف داریم و همیشه شنوای مطالبات و مشکلات مردم بوده و هستیم.

فرماندار تصریح کرد: دولت در موضوعات و مناسبت های که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می کند، سعی کرده طبق منویات و دستورات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) قدم بردارد تا مراسمات هر چه باشکوه تر برگزار شود.

 

مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان ها باید دارای ساختاری مردمی و جوان باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد:  یکی از رویکردهای که این شوراء تاکنون دنبال کرده مردمی سازی مناسبت‌ها بوده و حضور اقشار مختلف در اجرای برنامه ها است.

حجت الاسلام علیرضا ناجی تاکید کرد: طراوت بخشی، تنوع در برنامه ها، ایجاد جلوه های بصری از برنامه های است که در مناسبت های مختلف باید مد نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری پرشورتر برنامه ها باید ارتباط بین حلقه های جوان در این شوراء خیلی قوی تر دنبال شود و همفکری با آنها می تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  یک نهاد ارتباطی بین مساجد نیز محسوب می شود که حضور هئیات مختلف در مناسبت ها و ارتباط گیری با مردم در قالب این ارتباط رقم می خورد.

حجت الاسلام ناجی ادامه داد: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات در شهرستان باید دارای شبکه مردمی، جوان و دارای سیستم و ساختاری قوی و هماهنگ باشند زیرا این امر باعث می شود برنامه ها هماهنگ تر و جذاب تر برگزار گردد.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد بازوهای قدرتمندی جهت مردمی کردن مناسبت های مختلف می باشند که باید از تمامی این ظرفیت های موجود بهره کافی را برد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، صبح امروز- ۱۹ اردیبهشت- مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه رئیس دفتر، مسئول گزینش و مسئول حراست ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال شهرستان با عزیزاله عباسی فرماندار فریدن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در آیینی با حضور فرماندار، مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان و معلمان شهرستان از ۹ معلم نمونه منطقه آموزش و پرورش فریدن روز سه شنبه- ۱۸ اردیبهشت- در سالن هفده شهریور شهر داران تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان فریدن رشد و تعالی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

یک پاسخ به “شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک پل ارتباطی بین مردم و دولت است”

  1. فریدنی گفت:

    برای این مبادی ورودی الان چندین سال هست که در اوایل فصل سرما کمی خاک جا به جا میکنند و غلط میزنند. بعد هم میگن سرما شد انشالله سال دیگه… کارهای قبلی را برف و باران خراب میکنه. دوباره سال دیگه همینطور… امسال چندمین بار است که این اعمال ناشیانه و غیر تخصصی را انجام می دهند. سه ماه تابستان کجا بودند که گذاشتن برای حالا؟؟ امسال قراره چند نفر در این مسیر تصادف کنند؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =