دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۵۰:۰۸
فرمانداری شهرستان فریدن

۵۰ درصد شهر داران تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح -سه شنبه ۲۵ مهرماه- در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فریدن که با حضور مجید حبیبیان قائم مقام و مجتبی قبادیان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آبفا استان اصفهان درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح -سه شنبه ۲۵ مهرماه- در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فریدن که با حضور مجید حبیبیان قائم مقام و مجتبی قبادیان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آبفا استان اصفهان درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای توسعه‌ی شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، تاکنون ۵۰ درصد از سطح شهر داران تحت پوشش این شبکه قرار گرفته است که انتظار می رود با تخصیص اعتبار و همیاری شهروندان این پوشش صددرصدی انجام شود.

 

عزیزاله عباسی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و نگاه ویژه آبفا استان انتظار می رود محله آشجرد و شهر دامنه نیز به شبکه فاضلاب متصل شود تا بتوان از این آب پایدار نیز در مصارف مورد نظر استفاده کرد.

وی با اشاره به خشکسالی های پی در پی در شهرستان و کاهش سطح آب های زیر زمینی، تاکید کرد: در شهرستان بسیاری از روستاها آب شرب شان از طریق آبرسانی سیار تامین می شد که امسال با تمهیداتی که اندیشیده شد تعداد روستاهای که به صورت سیار آبرسانی می شدند، کاهش یافت.

فرماندار بیان کرد: در برخی از روستاهای شهرستان به مانند قوهک، خلج، موغان و دره بید عملیات های عمرانی در راستای اصلاح شبکه، خط انتقال و حفر چاه در این مناطق صورت گرفته است اما برخی مشکلات باقی مانده که ان شاءالله با تلاش های مدیر جدید  هر چه سریع تر بر طرف شود.

نماینده عالی دولت به فرسودگی شبکه آبرسانی در برخی نقاط نیز اشاره کرد و اذعان داشت: اصلاح و بهسازی آن در دوره‌های قبل در بخشی از نقاط انجام شده و تداوم آن توسط شرکت آبفا برای جلوگیری از هدر رفت آب نیاز است و در سطح شهرها نیز این فرسودگی وجود دارد که بر اساس برنامه سالانه قابل رفع است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری به منظور برخورداری هر چه گسترده تر روستاییان ازآب شرب سالم و بهداشتی، بر تدبیر و تسریع در اجرای تاسیسات آب شرب در روستاها تاکید کرد.

مجتبی قبادیان ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ هزار روستای کشور در برنامه جهاد آبرسانی قرار گرفته اند و این طرح به ‌عنوان بزرگترین عملیات آبرسانی کشور در استان‌ها و با هدف برخورداری روستاهای محروم از آب شرب سالم و پایدار درحال اجرا است.

وی اظهار کرد: از زمان اجرای این طرح، تأسیسات آبرسانی حدود ۳ هزار روستا تکمیل شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

قبادیان تصریح کرد: با تلاش آبفا و مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) و پس از اتمام عملیات آبرسانی، تحول مثبتی در آبرسانی به روستاها در کشور ایجاد خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری تاکید کرد: در فاز اول طرح جهاد آبرسانی در استان اصفهان ۳ شهرستان نایین، فریدونشهر و سمیرم پوشش داده شده اند که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شد و در فاز دوم نیز شهرستان های غرب استان به مانند فریدن پوشش داده خواهند شد.

در این جلسه از اقدامات مسعود مقدسی مدیر پیشین اداره آب و فاضلاب شهرستان فریدن تجلیل شد و  محمد حسین کریمی به سمت مدیر آب و فاضلاب این شهرستان معرفی شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 15 =