چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۱۸:۳۶
فرمانداری شهرستان فریدن

پویش طوفان آب در فریدن؛ حریف رزمندگان مقاومت نشدند، آب را بر روی کودکان بستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، این روزها رژیم کودک‌کش صهیونیست از هیچ جنایتی در فلسطین فروگذار نیست و وقتی نتوانست در طوفان‌الاقصی حریف رزمندگان مقاومت شود، آب را هم به روی مردم مظلوم فلسطین قطع کرد. همین هم شد که دانش‌آموزان ایرانی که همواره حامی کودکان و نوجوانان فلسطینی بوده‌اند، باز هم به پاخاستند […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، این روزها رژیم کودک‌کش صهیونیست از هیچ جنایتی در فلسطین فروگذار نیست و وقتی نتوانست در طوفان‌الاقصی حریف رزمندگان مقاومت شود، آب را هم به روی مردم مظلوم فلسطین قطع کرد.

همین هم شد که دانش‌آموزان ایرانی که همواره حامی کودکان و نوجوانان فلسطینی بوده‌اند، باز هم به پاخاستند تا این بار، طوفان آب به پا کنند.

دانش آموزان شهرستان فریدن همانند دیگر دانش آموزان ایرانی در کنار کودکان غزه ایستاده تا با شرکت در «پویش طوفان آب» این خبر را به این سرزمین مقاومت مخابره کنند که دانش آموزان و کودکان ایران هم در کنار شما هستند و امید را در دل آنها زنده نگه دارند.

طی روزهای گذشته دانش آموزان مدارس مختلف فریدن با اهدای باطری های آب به یاری کودکان غزه شتافتند و برای آزادی قدس شریف دست به دعا شدند.

فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان فریدن روز گذشته با حضور در کنار دانش آموزان مدرسه ادب شهر داران در پویش طوفان آب که از روز یکشنبه ۲۳ مهر آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد، شرکت کردند.

فرماندار در این مراسم شهادت هزاران کودک فلسطینی را به تمام مسلمانان جهان تسلیت گفت و بیان کرد: رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل سال‌ها است که در سکوت رسانه های بین المللی دست به جنایت بر علیه کودکان و مردم فلسطین زده است.

عزیزاله عباسی ادامه داد: زمانی که صهیونیست ها توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارند با حمله به خانه ها دست به کودک کشی می زنند و آب را بر روی کودکان می بندند.

وی تاکید کرد: آن چیزی که امروز در نوار غزه زیر سایه سکوت مدعیان حقوق بشر در حال رخ دادن است یک نسل کشی به معنای واقعی است، اسرائیل ساختمان ها و بیمارستان ها را بمباران می کند و زمانی که نیروهای امدادی و مردم برای کمک در محل حاضر می شوند بار دیگر همان مکان بمباران می شود.

فرماندار ادامه داد: امروز دانش آموزان در این پویش آب شرکت کردند تا بتوانند کمی از سختی و رنج های کودکان فلسطینی بکاهند و با آنها همدردی کنند.

آری، دانش‌آموزان ایرانی این روزها نشان دادند که حامی مظلومان هستند و طرفدار حق. آنها این روزها برای حمایت از مردم فلسطین و به ویژه کودکان و نوجوانان، استوار در صحنه ایستادند.

طبق آیه «وَ ما لَکُمْ لاتُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لدُنْکَ وَلِیّاً وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیراً» قرآن از مسلمانان مى خواهد هم در راه خدا و هم در راه آزادى مستضعفان مظلوم، جهاد کنند، و اصولاً این دو، از هم جدا نیستند و با توجه به این که در آیه فوق، قید و شرطى نیست، این مظلومان و مستضعفان در هر نقطه جهان، باشند، باید از آنها دفاع کرده و نزدیک و دور، داخل و خارج کشور تفاوت نمى کند.

مردم ایران با رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند و در راه آزادی قدس شریف از پا نخواهند نشست.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =