یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۱:۳۰
فرمانداری شهرستان فریدن

افتتاح خیابان سرچشمه روستای درختک/ تصاویر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، پروژه عمرانی خیابان سرچشمه واقع در روستای درختک از توابع بخش زنده رود شهرستان فریدن به طول یک کیلومتر با حضور فرماندار شهرستان ، بخشدار بخش زنده رود و جمعی از مسئولان شهرستان، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش زنده رود افتتاح گردید . فرماندار در این آیین […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، پروژه عمرانی خیابان سرچشمه واقع در روستای درختک از توابع بخش زنده رود شهرستان فریدن به طول یک کیلومتر با حضور فرماندار شهرستان ، بخشدار بخش زنده رود و جمعی از مسئولان شهرستان، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش زنده رود افتتاح گردید .

فرماندار در این آیین با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به آسایش و رفاه مردم، بر اهتمام دولت برای تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: دولت مردمی و جهادی سیزدهم از هیچ تلاش و کوششی برای تحقق این وعده دریغ نخواهد کرد.

عزیزاله عباسی تصریح کرد: در روایت مشهوری داریم که دو نعمت مجهول و ناشناخته‌اند، یکی سلامتی و دیگری امنیت و امروز باید متوجه و قدردان این نعمت‌های الهی باشیم.

وی بیان داشت: امنیت روانی ایجاد نخواهد شد؛ مگر اینکه امنیت فیزیکی ما از ثبات بسیار خوبی برخوردار باشد و تلاش دولت در این راستا است تا بتواند با تحقق وعده هایش سلامت روانی جامعه و امنیت فیزیکی را برقرار کند.

فرماندار با بیان اینکه در دولت قبل خدمات به صورت مناسبی به شهرستان ارائه نشده است، تاکید کرد: امروز تمام کارکنان دولت تلاش می کنند تا به نحو مطلوبی خدمات رسانی کنند که می طلبد مردم عزیزمان سعه صدر داشته باشند تا کارهای عملیاتی شده به سرانجام برسد.

عباسی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ فقط ۱۸۰ تن قیر رایگان به شهرستان تخصیص داده شده بود اما با پیگیری های صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۰۰ تن و در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۰۰ تن قیر رایگان به منطقه تخصیص داده شد که باعث گردید امسال بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر این منطقه شود.

وی اظهار کرد: وظیفه دولت خدمت رسانی به مردم است و در این راه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

بخشدار بخش زنده رود با بیان اینکه روستای درختک یکی از روستاهای گردشگری بخش زنده رود محسوب می شود، تاکید کرد: انجام عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی خیابان سرچشمه، گامی برای پیشرفت و توسعه منطقه گردشگری روستای و تسهیل تردد گردشگران و اهالی در این روستا است.

عباس نصیری ادامه داد: عملیات آسفالت ریزی این خیابان که به طول یک کیلومتر است با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان صورت گرفته است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =