دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۵۴:۴۶
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن: فریدن بهترین منطقه برای احداث نیروگاه خورشیدی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، ۲۲ مهرماه جلسه ای با هدف پیگیری توسعه طرح‌های نیروگاه‌های خورشیدی و آماده سازی زیرساخت های سرمایه گذاری در این شهرستان جلسه ای با حضور معاون شرکت توسعه و صادرات استان اصفهان، سرمایه گذار نیروگاه خورشیدی و جمعی از مسئولان به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد. فرماندار در خصوص […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، ۲۲ مهرماه جلسه ای با هدف پیگیری توسعه طرح‌های نیروگاه‌های خورشیدی و آماده سازی زیرساخت های سرمایه گذاری در این شهرستان جلسه ای با حضور معاون شرکت توسعه و صادرات استان اصفهان، سرمایه گذار نیروگاه خورشیدی و جمعی از مسئولان به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

فرماندار در خصوص این جلسه گفت: یکی از منابع در اختیار ما، استفاده از انرژی های تجدید پذیر است که طبق گفته کارشناسان شهرستان فریدن یکی از بهترین مناطق استان اصفهان برای سرمایه گذاری در این حوزه مخصوصا انرژی خورشیدی است.

عزیزاله عباسی تاکید کرد: برق یکی از اصلی ترین مولفه های تولید و اشتغال است و کمبود برق موجب شده تا خاموشی های اجباری و محدودیت هایی برای مصرف برق در نظر گرفته شود که راه حل اصلی آن استفاده از منابع جدید تولید انرژی است.

وی عنوان کرد: سرمایه گذار حاضر در جلسه برای احداث مزرعه خورشیدی با تامین ۱۰۰ کیلو وات برق در شهرستان حضور یافته است و انتظار می رود مسئولان مربوطه طبق بحث های صورت گرفته طرح مورد نظر را بررسی کرده و مساعدت های لازم را انجام دهند.

فرماندار تصریح کرد: فراهم آوردن زیرساخت ها یکی از الزامات مهم توسعه اقتصادی هر منطقه است و علی رغم منابع طبیعی و معدنی که خداوند مهربان در اختیار ما قرار داده است اگر زیر ساخت ها فراهم نباشد امکان بهره برداری مطلوب از آن را نخواهیم نداشت.

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص طرح مورد نظر به صورت مفصل بحث و تبادل نظر شد و همچنین معاون شرکت توسعه و صادرات استان اصفهان نیز درباره برخی طرح ها که مطابق استانداردهای روز جهانی است و می توان با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان در فریدن پیاده سازی کرد و دارای ارزش افزوده بالای برای کشاورزان منطقه می باشد سخن گفتند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =