پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۵۹:۰۲
فرمانداری شهرستان فریدن

اعضای هیات های اجرایی باید در حفظ و صیانت از آرای مردم امین باشند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، شامگاه نوزدهم مهرماه، نخستین نشست آموزشی هیات اجرایی و نظارت شهرستان فریدن همزمان با استان با حضور تمامی اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت استان و شهرستان‌ها به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان نوزدهم مهر به صورت وبینار برگزار شد. فرماندار فریدن در پایان این جلسه صیانت از آرای مردم […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، شامگاه نوزدهم مهرماه، نخستین نشست آموزشی هیات اجرایی و نظارت شهرستان فریدن همزمان با استان با حضور تمامی اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت استان و شهرستان‌ها به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان نوزدهم مهر به صورت وبینار برگزار شد.

فرماندار فریدن در پایان این جلسه صیانت از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه هیات‌های اجرایی انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری مردم موجب افزایش اقتدار نظام در منطقه خواهد شد و اعضای هیات های اجرایی باید در حفظ و صیانت از آرای مردم امین باشند.

عزیزاله عباسی ادامه داد: اعضای هیات اجرایی در حوزه های اصلی و فرعی بر اساس ماموریت و کارکرد دارای وظیفه سنگینی هستند.

وی فراگیری آموزش های مناسب در این زمینه را مهم دانست و گفت: اعضای ستاد انتخابات در هر جایگاهی باید برای برگزاری انتخابات به نحو احسن بر اساس قانون و مقررات عمل کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیر خواستار مطالعه کامل قوانین انتخابات توسط اعضای هیات های اجرایی برگزاری انتخابات شد و افزود: متولیان برگزاری انتخابات باید از آگاهی کامل و کافی برخوردار باشند.

عباسی با بیان اینکه طبق زمانبندی پیش بینی شده باید پیش برویم اظهار داشت: تعیین تعداد و مکان شعب اخذ رای و عوامل اجرایی را که باید در شعب حضور یابند در دستور کار قرار دهیم و اگر نسبت به جابجایی شعب نظر و پیشنهادی وجود دارد ارائه گردد تا اقدمات لازم انجام پذیرد.

شایان ذکر است دوازدهمین دوره انتخابات مجلس همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، صبح امروز- ۱۹ اردیبهشت- مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه رئیس دفتر، مسئول گزینش و مسئول حراست ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال شهرستان با عزیزاله عباسی فرماندار فریدن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در آیینی با حضور فرماندار، مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان و معلمان شهرستان از ۹ معلم نمونه منطقه آموزش و پرورش فریدن روز سه شنبه- ۱۸ اردیبهشت- در سالن هفده شهریور شهر داران تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان فریدن رشد و تعالی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =