چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۰۰:۱۷
فرمانداری شهرستان فریدن

لباس سبز نیروی انتظامی امنیت‌آور است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی فریدن ضمن تبریک هفته انتظامی، اظهار داشت: حقیقتا یکی از مجموعه‌هایی که در همه امور زندگی آحاد جامعه مسئولیت و ماموریت دارد، نیروی انتظامی است، که مجاهدانه عمل می کند. عزیزاله عباسی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که معاندان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی فریدن ضمن تبریک هفته انتظامی، اظهار داشت: حقیقتا یکی از مجموعه‌هایی که در همه امور زندگی آحاد جامعه مسئولیت و ماموریت دارد، نیروی انتظامی است، که مجاهدانه عمل می کند.

عزیزاله عباسی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که معاندان و بدخواهان نظام به دنبال ناامنی در کشور بودند، که با هوشیاری مردم و رشادت نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه های آنان خنثی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و آرامش جامعه است چراکه تلاشگران این عرصه، به صورت شبانه‌روزی، خستگی ناپذیر به انجام رسالت خود همت می‌گمارند.

فرماندار افزود: لباس سبز نیروی انتظامی امنیت‌آور است و پلیس کشورمان یاور و حامی مظلومان بوده و در برابر ظالمان و اراذل و اوباش مقتدر عمل کرده است.

عباسی با بیان اینکه نیروی انتظامی علاوه بر تأمین امنیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور پررنگی دارد، افزود: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما در سالگرد اغتشاشات و ناآرامی‌های سال گذشته که دشمن تمام امکانات و عوامل خارجی و داخلی خود را بسیج کرده بود، تمام نقشه‌های آنها را در نطفه خفه کردند.

وی گفت: انتخابات اسفندماه بزرگترین رویداد سیاسی کشور و اولین انتخابات بعد از نا آرامی‌های سال گذشته و اولین انتخاباتی است که در این دولت برگزار می‌شود.

فرماندار انتخابات را بالاترین مظهر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف کشور و از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل برشمرد و تاکید کرد: مهم‌ترین دفاع از حرم جمهوری اسلامی در سال جاری حضور پرشور در انتخابات است.

عباسی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم چهار راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در انتخابات یعنی برای سلامت، امنیت، رقابت و به ویژه مشارکت مردم در انتخابات زمینه سازی کنیم.

وی افزود: همه برای برگزاری باشکوه‌ترین انتخابات با امنیت بالا در شهرستان تلاش کنیم که نقش نیروهای نظامی و امنیتی و اطلاعاتی در این راستا مهم است.

شایان ذکر است صبحگاه مشترک نیروی انتظامی فریدن، روز شنبه به مناسبت هفته انتظامی با حضور فرماندار، امام جمعه شهر داران، اعضای شورای تامین، خانواده شهدا، فرماندهان انتظامی و نظامی، جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =