یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۰۰:۲۲
فرمانداری شهرستان فریدن

نشست صمیمی جمعی از خانواده های جانبازان با فرماندار فریدن/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن؛ فرماندار به همراه بخشداران بخش مرکزی و زنده رود، رئیس آموزش و پرورش شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده های جانبازان شهرستان در یک نشست صمیمی دیدار و گفتگو کرد. فرماندار ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن؛ فرماندار به همراه بخشداران بخش مرکزی و زنده رود، رئیس آموزش و پرورش شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده های جانبازان شهرستان در یک نشست صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به نگاه آرمانی خانواده شهدا بیان کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در برابر آرمان‌های نظام اسلامی همچون کوه استوار ایستاده اند و کمر خم نکرده اند زیرا با خدا معامله کرده اند، امروز تمام عزت و آبروی انقلاب و کشور از خون شهیدان و ایثارگری خانواده های آنان است.

عزیزاله عباسی با بیان اینکه زنان در اجتماع جایگاه ویژه ای دارند تاکیدکرد: همسران و مادران شهدا و جانبازان، پا به پای آن ها در دفاع از دین و وطن نقش داشته اند و نقش آنها اگر بیشتر از مردان نبود کمتر هم نیست.

وی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

فرماندار عنوان کرد: ما در زمان جنگ از نظر تجهیزات هیچ چیزی نداشتیم، رژیم بعث شهرهای ما را موشک باران می کرد و مردم شعار می دادند« موشک جواب موشک» اما موشکی نداشتیم که پاسخ بدهیم ولی غیرت مردان و زنان این سرزمین دشمن را عقب راند و مقاومت و ایستادگی آنها باعث شد امروز به جای برسیم که در دورترین نقطه این سرزمین بال جنگنده دشمن حتی چند سانت از مرز ما عبور کند، ساقط می شود.

عباسی تاکید کرد: جنگ تحمیلی دشمنان علیه انقلاب تمام نشده و امروز فقط دشمن شیوه ای خود را تغییر داده، با راه اندازی  کانال و سایت ها در فضای مجازی در حال حمله به ایران اسلامی بوده و تنها راه مقابله با آن جهاد تبیین است

وی با قدردانی از حضور دانش آموزان و اجرای برنامه های خوبشان در این نشست صمیمی عنوان کرد: بازگویی خاطرات شهدا و جانبازان به منظور آشنایی با ایثارگری‌های آنها در حراست از ارزش‌ها برای جامعه به‌ویژه دانش آموزان ضروری است.

نماینده عالی دولت در این نشست بیان کرد: ما در پایان سال انتخابات مجلس را داریم که دشمن بسیار تلاش می کند که با ایجاد ناامیدی مشارکت را کاهش دهد و امروز انتظار می رود به مانند همیشه در میان میدان بود و با افزایش مشارکت مردمی در انتخابات این توطئه دشمن را نیز خنثی کنیم.

خاطره گویی جانبازان و همسران شان، اجرای سرود، شاهنامه خوانی، دکلمه خوانی و تجلیل از همسران جانبازان با اهدای لوح از دیگر برنامه های این نشست صمیمی بود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =