پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۲۷:۳۷
فرمانداری شهرستان فریدن

امنیت برای جامعه به مانند اکسیژن است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با تبریک آغاز امامت و ولایت صاحب الزمان(عج) و تقدیر از زحمات ماموران نیروی انتظامی، گفت: امنیت یک خدمت بسیار بزرگی است که هم پیامبر بزرگ اسلام و هم ائمه بزرگوار بر آن بسیار تاکید داشتند. عزیزاله […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با تبریک آغاز امامت و ولایت صاحب الزمان(عج) و تقدیر از زحمات ماموران نیروی انتظامی، گفت: امنیت یک خدمت بسیار بزرگی است که هم پیامبر بزرگ اسلام و هم ائمه بزرگوار بر آن بسیار تاکید داشتند.

عزیزاله عباسی با اشاره به این حدیث نبوی« نعْمَتَانِ‏ مَجْهُولَتَانِ‏ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَه» تاکید کرد: دو نعمت هست که ناشناخته مانده امنیت و سلامت که اگر در جامعه امنیت نباشد در حقیقت چیز دیگری هم وجود ندارد.

وی ادامه داد: امنیت منشا و شالوده تمام کارها است که به مانند اکسیژن برای جامعه می باشد و کسانی قدر امنیت را می دانند که دچار بی امنیتی شدند الحمدالله به خاطر تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی کشور ما یک جزیره امن است.

فرماندار با بیان این بیت شعر «هرکه خواهد وصل جانان دوری از جان بایدش/ گنج را صاحب شدن رنج فراوان بایدش» اظهار کرد: کسوت نیروی انتظامی لیاقت می خواهد، کسوت و لباس مقدس نیروی انتظامی واقعا جایگاه ویژه ای دارد و ماموران فرآجا باید قدر خود و جایگاه‌شان را بدانند و ملت ماهم قدر دان آنها هستند.

عباسی یکی از عوامل امن بودن مرکز استان را حضور نیروهای حزب اللهی و انقلابی در شهرستان های غرب استان برشمارد و تصریح کرد:  با توجه به اینکه شهرستان فریدن مرکز شهرستان های غرب اصفهان به شمار می رود و از نظر خدمات دهی در برخی مواقع باید نقاط دیگر را هم پوشش دهد، می طلبد از نظر ابزار و امکانات این چند شهرستان غرب که همه یک مجموعه هستند از سوی مسئولان استانی به صورت ویژه دیده شود.

وی تاکید کرد:  این انصاف نیست که شهرستان‌های غرب اصفهان که با دست خالی در تامین امنیت بسیار عالی عمل کردند، مورد غفلت و بی توجهی قرار بگیرند.

فرماندار تاکید کرد: شهرستان فریدن در یک مسیر ترانزیتی قرار دارد و اقوام مختلفی هم در این ۴ شهرستان در کنار هم زندگی می کنند و به دلایل مختلف دیگر  شرایط منطقه ما را ویژه می کند که رسیدگی و توجه بیشتری از نظر امکانات را می طلبد.

عباسی اذعان داشت: هم افزایی، هم پوشانی و همدلی که بین نیروهای مختلف امنیتی، انتظامی،بسیج، مردم،دستگاه های اجرایی و اداری، شوراها، دهیاران و شهرداران در این شهرستان وجود دارد واقعا مثال زدنی است و عامل اصلی این امنیت همین اتحاد و همدلی است که ان شاءالله با توجه ویژه ّبه این موضوع این امر پایدار باشد.

در این آیین از زحمات سرهنگ بهارلو به عنوان فرمانده سابق و سرهنگ مهدی نیکبخت به عنوان سرپرست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدن تجلیل و سرهنگ جواد افشاری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان معرفی شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =