پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۱۴:۱۷
فرمانداری شهرستان فریدن

امنیت مقوله‌ای تبلیغاتی و لسانی نیست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ساعتی پیش در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدن ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) با اشاره به ویژگی های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی در دفاع مقدس به باور ما می‌توانیم رسید و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ساعتی پیش در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدن ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) با اشاره به ویژگی های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی در دفاع مقدس به باور ما می‌توانیم رسید و قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنیا اثبات کرد.

سردار محمدرضا هاشمی فر ادامه داد: دفاع مقدس اقتدار، خود اتکایی، قدرت معنوی و در عین حال امید به شکست دشمن را برای ما ایجاد کرد.

وی امنیت را از اساسی ترین نیازهای جامعه بشری دانست و تاکید کرد: نخستین و مهم ترین شرط داشتن یک زندگی سالم اجتماعی که در دین اسلام نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، مقوله امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: امنیت یک معقوله نسبی است که علاوه بر مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و آحاد جامعه حقیقتا مدیون پلیس مقتدر، هوشمند و با کفایت است که دغدغه اصلی او پاسداری از جام و مال و ناموس و آبروی انسان‌ها است.

سردار هاشمی عنوان کرد: امروز یکی از اصلی ترین ارکان حفظ امنیت در نظام اسلامی سازمان مقدس فراجا است طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) سازمان فراجا مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه از وظایف اصلی نیروی انتظامی بوده و سازمان فراجا با توسعه رویکرد جامعه محور و با جلب اعتماد عمومی در تامین نظم و امنیت در جامعه توانسته است در حوادث گذشته و تهدیدات اخیر با اقتدار،سعه صدر و خویشتن داری و همراهی ملت شریف جمهوری اسلامی با تدبیر اقدام و عمل نماید.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امنیت مقوله‌ای تبلیغاتی و لسانی نیست بلکه وجود امنیت را مردم باید احساس کنند و امروز کار آمدی، اقتدار، توانمندی و کارایی پلیس در تامین امنیت روانی و اجتماعی جامعه بر همگان آشکار است.

وی ادامه داد: ماموران فراجا با گستردگی حوزه ماموریتی، پراکندگی و گسترش حوزه‌ی سرزمینی و استقرار و حضور در دورترین نقطه از کویر تا دریا از شهر تا روستا به ماموریت های امنیت بخش خود ادامه می‌دهند و توانستند تمام تهدیدات دشمن را در جهت ایجاد ناآرامی ها با همراهی مردم، دستگاه‌های دولتی، امنیتی و دستگاه‌های قضایی خنثی نمایند.

سردار هاشمی فر اذعان داشت: سال گذشته دشمن با استفاده از تمام ابزارها اعم از قدرت رسانه، منافقین، سلطنت طلبان، معاندین، گروهک‌های تجزیه‌ طلب، افراد فریب‌خورده و با همه ی توانش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میدان آمد ولی عدم همراهی مردم با آنها، اقدام به موقع، سنجیده و هوشمندانه مجموعه‌ی نیروهای مسلح تمام توطئه‌های آنها را خنثی کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: امسال نیز نقشه گسترده‌ای داشتند که بتوانند از سالگرد اغتشاشات گذشته با ایجاد جو روانی و تشویش اذهان عمومی همانند سال گذشته و به مراتب بیشتر ایجاد ناآرامی کرده و برای براندازی اقدام کنند اما باز شاهد بودیم با تلاش مردم و همراهی ملت شهید پرور و اقدامات خوب و پیشگیرانه به واسطه‌ی اقتدار نیروهای مسلح توطئه‌های دشمن خنثی شد.

وی افزود: امروز دشمن در حوزه‌ی جنگ سخت قدرت و یارای مقابله با فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح به جهت اقتدار روز افزونی که در این حوزه وجود دارد را ندارد اما با نزدیک شدن به جنگ نرم و هدف قرار دادن اصل دین با ترویج بی‌بندوباری، فساد، کشف حجاب، زدودن غیرت‌ دینی از مردان و زنان جامعه و ایجاد ناامیدی به دنبال ترویج و ایجاد ناامنی است.

سردار هاشمی فر تاکید کرد: ما در جامعه‌ی دینی و اسلامی موظف و مکلف به توصیه‌های امام حسین علیه السلام در واقعه عاشورا که همان احیای اسلام است هستیم بنا به امر به معروف و نهی از منکر بایستی با هوشیاری و حفظ وحدت امت اسلامی برگرفته از فرمایشات مولایمان علی(ع) با حضور هدفمند و گسترش جهاد تبیین و توجه به اقشار و جامعه‌ی آسیب پذیر و آگاهی بخشی به جامعه، نسبت به خنثی سازی اهداف دشمن اقدام نماییم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شرایط شهرستان های غرب استان تاکید کرد:در مجموعه فراجا استان تمام امکانات اذعان شهرستان‌ها است و چیزی به نام ستاد وجود ندارد و هر محدودیتی و مشکلاتی که هست کل ۲۴ شهرستان استان اصفهان با آن روبر هستند.

وی ادامه داد: آنچه که ما برای شهرستان باید پیگیر هستیم احداث پاسگاه است به واسطه‌ی ۵ درصد تملک دارایی که ایجاد شده و هر چند ناچیز بوده اما توانستیم بخشی از آن را انجام دهیم و منابعی هم از فرآجا تامین شده ولی جوابگو نیست، انتظار داریم از مصوبات هیئت دولت کمک بگیریم تا بتوانیم زودتر این پروژه را به پایان برسانیم و بتوانیم یک امنیت فراگیر و بهتری را برای تمام شهرستان ایجاد کنیم.

در این آیین از زحمات سرهنگ بهارلو به عنوان فرمانده سابق و سرهنگ مهدی نیکبخت به عنوان سرپرست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدن تجلیل و سرهنگ جواد افشاری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان معرفی شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، صبح امروز- ۱۹ اردیبهشت- مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه رئیس دفتر، مسئول گزینش و مسئول حراست ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال شهرستان با عزیزاله عباسی فرماندار فریدن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در آیینی با حضور فرماندار، مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان و معلمان شهرستان از ۹ معلم نمونه منطقه آموزش و پرورش فریدن روز سه شنبه- ۱۸ اردیبهشت- در سالن هفده شهریور شهر داران تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان فریدن رشد و تعالی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =