سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۴۶:۰۶
فرمانداری شهرستان فریدن

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن با حضور فرماندار، محمودی رئیس اداره توسعه ومنابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و همراهان، دادستان فریدن، بخشدار بخش مرکزی، مسئول حراست فرمانداری و دبیر شورای تامین برگزار شد. فرماندار با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن با حضور فرماندار، محمودی رئیس اداره توسعه ومنابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و همراهان، دادستان فریدن، بخشدار بخش مرکزی، مسئول حراست فرمانداری و دبیر شورای تامین برگزار شد.

فرماندار با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل های شهرستان در رشته های مختلف ورزشی افزود: جامعه ورزشی منطقه یک جمعیت فعال، پویا و دارای موفقیت های فراوان است که باید بیش از بیش با آن توجه کرد.

عزیزاله عباسی تاکید کرد: آنچه که مسؤولیت ما را سنگین تر می کند توجه ویژه به رفع کمبودهای این حوزه و حمایت از دست اندرکاران آن است چرا که جوانان و مردم این شهرستان بسیار نجیب هستند و از آنجایی که منطقه از محرومیت رنج می برد می طلبد مدیرکل و مسئولان استانی نگاه ویژه به این منطقه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در راستای خدمت به مردم تلاش می کنیم، تصریح کرد: از مدیر جدید شهرستان نیز انتظار میرود با تلاش خود برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان و شناخت و ارتباط با جامعه هدف اقدام و اهتمام لازم را نسبت به ترویج و توسعه ورزش همگانی داشته باشد.

فرماندار در ادامه بیان داشت: لازم است که از زحمات آقای نجاری مدیر سابق اداره ورزش و جوانان تشکر ویژه ای داشته باشیم، وی از مدیران جوان، فعال و خوب شهرستان بود اما برخی مسائل خارج از حوزه کاری باعث شد در خدمت وی نباشیم اما برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم  همچنین از زحمات آقای فرح بخش نیز که در سه ماه گذشته در خدمت شان بودیم تشکر می کنیم.

لازم به ذکر است در این آیین ضمن تقدیر از فعالیتهای آقایان نجاری و فرح بخش،با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان آقای مرتضی سلیمی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفی گردید، وی  مدیریت ۷ ساله در شهرستان لنجان و ۵ ساله گلپایگان همچنین حضور در حراست اداره کل را در کارنامه کاری خود دارد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =