دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۳۱:۲۴
فرمانداری شهرستان فریدن

موانع و مشکلات ساختمان پزشکی قانونی فریدن مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، منصور فیروز بخت مدیرکل پزشکی قانونی ظهر روز گذشته با عزیزاله عباسی دیدار و گفتگو کرد. این دیدار با محوریت تعیین و تکلیف ساختمان پزشکی قانونی شهرستان فریدن برقرار شد و همکاری و هماهنگی در رفع موانع های موجود از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، منصور فیروز بخت مدیرکل پزشکی قانونی ظهر روز گذشته با عزیزاله عباسی دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با محوریت تعیین و تکلیف ساختمان پزشکی قانونی شهرستان فریدن برقرار شد و همکاری و هماهنگی در رفع موانع های موجود از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

فرماندار با تاکید به اینکه دغدغه همه ما، حل مشکلات مردم و تسهیل در روند امور آنهاست افزود: مسئولیتها فرصتی از جانب خداوند است و باید از این فرصت به درستی جهت خدمتگزاری به مردم استفاده کرد.

عزیزاله عباسی در این نشست بیان کرد: دغدغه مردم در پزشکی قانونی دریافت خدمات در زمان مشخص است، از همین جهت خواستار ارائه خدمات در زمان‌ها و موقعیت‌های حاد و خاص شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: شهرستان فریدن از لحاظ خدمات رسانی در غرب استان مرکزیت دارد و در بسیاری از موارد به ۴ شهرستان غرب نیز خدمات دهی می کند، یکی از این خدمات مراجعه مردم به پزشک قانونی است پس یکی از الزامات منطقه خدمات این ارگان بوده که باید برای رفع مشکلات آن و خدمات دهی بهتر تلاش کرد.

مدیرکل پزشک قانونی نیز به برخی از مشکلات در این حوزه اشاره کرد و بیان داشت: برای خدمات رسانی بهتر نیازمند فضای مناسب بوده که با حل مشکل ساختمان پزشک قانونی خدمات رسانی در غرب استان بهبود می یابد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =