یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۴:۱۵
فرمانداری شهرستان فریدن

شرکت تعاونی دهیاری ها ظرفیت و فرصت خوبی برای روستاها است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، صبح امروز بخشدار بخش مرکزی فریدن در نشستی با مدیرعامل و کارکنان شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی، با تأکید بر اینکه باید براساس واقعیت ها مشکلات را تجزیه تحلیل و برنامه ریزی کنیم تصریح کرد: باتوجه به منابع محدود، مشکلات بسیار و ظرفیت های خوب موجود باید با هم […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، صبح امروز بخشدار بخش مرکزی فریدن در نشستی با مدیرعامل و کارکنان شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی، با تأکید بر اینکه باید براساس واقعیت ها مشکلات را تجزیه تحلیل و برنامه ریزی کنیم تصریح کرد: باتوجه به منابع محدود، مشکلات بسیار و ظرفیت های خوب موجود باید با هم افزایی با یکدیگر و اولویت بندی مشکلات را مرتفع و امور را به خوبی به پیش ببریم.

شفیعی افزود: شرکت تعاونی علاوه بر کار عمرانی که انجام می دهد باید کار فرهنگی را نیز فراموش نکند که چه بسا تاکنون به همین منوال بوده است.

وی ادامه داد: شرکت تعاونی دهیاری ها ظرفیت و فرصت خوبی برای روستاها بوده که دهیاران باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده و با هم افزایی و ارائه راه کارهای مثبت در جهت رفع مسائل و مشکلات احتمالی آن اقدام نمایند.

بخشدار بخش مرکزی با اشاره به نقش شرکت های تعاونی در توسعه و آبادانی روستاها گفت : کارکنان شرکت تعاونی دهیاران سرمایه انسانی آن هستند و نقش مهمی در ایجاد زمینه توسعه روستاها ایفا می کنند و هیئت مدیره بعنوان متولی این شرکت ها باید نقش خود را در رفع مشکلات این قشر زحمت کش ایفا کنند.

شفیعی با بیان اینکه از شرایط سابق شرکت تعاونی بخش مرکزی اطلاع داشته تاکید کرد: باید تمام ما تلاش کنیم که این اعتماد از دست رفته بازگردد و این امر به نحوه ای عملکرد شرکت باز می گردد.

وی در خصوص به کارگیری نیروهای کاربلد و ماهر در شرکت تعاونی تاکید و بیان داشت: نیروی ماهر و کاربلد برای شرکت آورده مالی دارد و اینگونه سرمایه ها نیز هدر نمی شود.

بخشدار بخش مرکزی در ادامه گفت : امروزه برنامه دولت بر این است که کارهای عمرانی و اجرایی به شرکت های تعاونی و سازمان های مردم نهاد واگذار شود که با این کار قسمت اعظم فعالیت ها به مردم واگذار می گردد.

شفیعی تاکید کرد: مدیریت پرداختی ها در شرکت یکی از مولفه های اساسی در مدیریت می باشد و اگر این امر درست صورت گیرد، نیروی انسانی نیز انگیزه کار دارد و خلاقیت وی در کار باعث می شود که کارهای بزرگ در کوتاهترین زمان و به نحو درستی انجام گیرد.

در این نشست رحیمی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران نیز در خصوص مشکلات شرکت نیز صحبت کرده و گزارشی از عملکرد شرکت در روستاها بیان کرد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =