دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۴۹:۲۶
فرمانداری شهرستان فریدن

نخبگان جامعه مظهر تغییر و تحول در جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در نشست هم‌اندیشی با جوانان و نخبگان این شهرستان اظهار داشت: این نشست در ارتباط با سه موضوع ارتقای مشارکت جوانان در فرآیند تصمیم‌سازی، نهادینه‌سازی و تقویت فرهنگ مطالبه‌گری در قشر جوان برگزار شده است. عزیزاله عباسی تاکید کرد: این جلسات با اقشار مختلف به دلیل این است […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در نشست هم‌اندیشی با جوانان و نخبگان این شهرستان اظهار داشت: این نشست در ارتباط با سه موضوع ارتقای مشارکت جوانان در فرآیند تصمیم‌سازی، نهادینه‌سازی و تقویت فرهنگ مطالبه‌گری در قشر جوان برگزار شده است.

عزیزاله عباسی تاکید کرد: این جلسات با اقشار مختلف به دلیل این است که تا جوانان نسبت به خواسته‌ها و توقعات خود ورود کرده، آنها را ببینیم و از ظرفیت آنها بهره‌مند شویم.

وی به نقش نخبگانی همچون شهید طهرانی مقدم در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : نخبگان جامعه مظهر تغییر و تحول در جامعه هستند و می توانند شرایط را به نحو احسنت تغییر بدهند.

فرماندار ادامه داد: شهید طهرانی مقدم یک معلم نخبه بود که در دفاع مقدس زمانی که سیم خاردار هم نداشتیم اقدام به ساخت موشک کرد، شاید نسل جوان باور نکند ولی الان راهی که طهرانی مقدم شروع کرد، کشور را به جای رساند که ابرقدرت ها به قدرت موشکی ما اذعان دارند.

عباسی یکی از رسالت‌های نخبگان را شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکار مناسب برای برون رفت از آن وضعیت عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همفکری نخبگان برای رشد و اعتلای جامعه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: شرایط در دولت سیزدهم برای حضور در عرصه های مختلف برای نخبگان مهیا شده و همین امر باعث گردیده که بازگشت نخبگان به کشور بیشتر شود اما باید بدانیم واقعا شرایط بیرون از کشور آنگونه که تبلیغ می کنند نیست چه بسا بسیاری از افراد شاخص که از کشور رفتند به آنچه که می خواستند نرسیدند.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور بخشداران و رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز همراه بود، نخبگان نظرات و دیدگاه‌های خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند و مشکلاتی از نظر نقصان در سیستم آموزشی، عدم نگاه حمایتی در برخی ارگان ها،عدم شایسته سالاری در فرآیند استخدام ها، عدم تعیین اهداف بلند مدت در برخی ادارات، بازی های مخرب سیاسی، عدم وجود وحدت، مطالبه گر نبودن جوانان و …. از جمله مشکلاتی بود که مطرح گردید.
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =