یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۲۰:۰۰
فرمانداری شهرستان فریدن

اعتماد از دست رفته مردم به تعاونی ها باید به آنان بازگردد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  اعضای هیات مدیره شرکت های تعاونی شهرستان با فرماندار به مناسبت هفته تعاون دیدار و گفتگو کردند. فرماندار ضمن تبریک هفته تعاون با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در پشتیبانی و حمایت از تعاونی‌ها، بیان کرد: تعاونی‌ها بر اساس اعتقادات دینی و مذهبی مردم تشکیل شده‌اند و از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  اعضای هیات مدیره شرکت های تعاونی شهرستان با فرماندار به مناسبت هفته تعاون دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار ضمن تبریک هفته تعاون با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در پشتیبانی و حمایت از تعاونی‌ها، بیان کرد: تعاونی‌ها بر اساس اعتقادات دینی و مذهبی مردم تشکیل شده‌اند و از سابقه و قدمت ویژه‌ای برخوردار هستند.

عزیزاله عباسی تاکید کرد: تعاونی ها باید در راستای دولت به مردم کمک کنند و جزء بازوان دولت بوده و نه آویزان آن البته با افزایش تلاش خود به مردم اعتماد بدهند تا مردم از حضور در شرکت های خصوصی استقبال کنند.

وی با اشاره به کمک های دولت سیزدهم به تعاونی ها عنوان کرد: دولت در قالب تسهیلات مختلف حمایت ها خود را از شرکت تعاونی ها ابراز داشته  ولی شرکت ها باید فعالیت هایشان مشهود و برنامه ریزی درستی داشته باشند تا زیان ده نشوند.

نماینده عالی دولت ادامه داد: در راستای اهداف شرکت ها ابتدا باید اعتماد از دست رفته مردم به تعاونی ها به آنان بازگردد سپس تعاونی های برزمین مانده را توانمند کنیم تا موفقیت حاصل شود.

عباسی بیان داشت: بانک ها در بسیاری از مواقع کمک حال بوده و خوب عمل کردند و تسهیلات را به موقع پرداخت کردند هرچند وام گیرنده باید حداقل شرایط بانک را نیز داشته باشد.

وی اظهار داشت: مجموعه دولت در فریدن پیگیر تسهیلات ۱۴۰۲ نیز می باشد و در قالب های تعریف شده اولویت با شرکت های تعاونی است.

اعضای هیات مدیره شرکت ها عدم اختصاص مکان، عدم حمایت از سوی برخی ارگان ها، مشکلات مسکن مهر از جمله عدم صدور سند عیانی، عملیات نیمه تمام محوطه سازی و عدم ایجاد دیوار حایل، ناتوانی در تامین سرمایه در گردش و عدم همکاری بانک ها، طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات و … را از جمله مشکلات خود عنوان عنوان کردند.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در خصوص شرایط شرکت های موجود در شهرستان گزارشی ارائه دادند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن ظهر روز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه مجمع خیرین شهرستان که با حضور نماینده شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و خیرین سلامت برگزار شد، گفت:  بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 7 =