دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۴۲:۴۰
فرمانداری شهرستان فریدن

مانور نوروزی آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان فریدن/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، رزمایش طرح شدآمدی نوروز ۱۴۰۲ امروز در پلیس راه شهر دامنه برگزار شد و دستگاه‌های خدمات رسان امروز در مانور آمادگی خدمات رسانی به مسافران نوروزی شرکت کردند. فرماندار فریدن در حاشیه این مانور بیان کرد: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان احتمال شروع […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، رزمایش طرح شدآمدی نوروز ۱۴۰۲ امروز در پلیس راه شهر دامنه برگزار شد و دستگاه‌های خدمات رسان امروز در مانور آمادگی خدمات رسانی به مسافران نوروزی شرکت کردند.

فرماندار فریدن در حاشیه این مانور بیان کرد: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان احتمال شروع از امروز کلید بخورد و دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

عزیزاله عباسی ادامه داد: الگوی توزیع زمانی سفر در ایام نوروز ۱۴۰۲ کاملا با سال گذشته متفاوت است زیرا ماه مبارک رمضان از پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و در تصمیم سفر افراد تأثیرگذار است، به گونه‌ای که زودتر برای سفر اقدام می‌کنند یا به تأخیر می‌اندازند.

وی افزود: در دستورالعمل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به ماه مبارک رمضان به نحو شایسته‌ای اشاره شده است و یکی از خلاقیت‌های اعضای ستاد این است که متناسب با این ماه به مسافران خدمات‌‌رسانی شایسته انجام دهند.

فرماندار تاکید کرد: سفرها به‌‌ گونه‌ای باید انجام شود که حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود. باید با همکاری و هم افزایی به دنبال الگویی باشیم تا در این راستا خدمت‌رسانی انجام شود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =