سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۵۸:۳۱
فرمانداری شهرستان فریدن

یکی از ارکان توسعه کشور، نگاه جامع و کاربردی به پژوهش است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن به مناسبت هفته پژوهش طی پیامی این هفته را به اساتید و دانشجویان و محققان این عرصه تبریک گفت. متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد: «اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد. »  پیامبر […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن به مناسبت هفته پژوهش طی پیامی این هفته را به اساتید و دانشجویان و محققان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

«اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد. »  پیامبر گرامی اسلام ( ص)

یکی از ارکان رشد و توسعه هر کشوری، نگاه جامع و کاربردی به مقوله “پژوهش”و “تحقیق” است که می تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد.

پژوهش در هر موضوعی به واقع کوششی برای یافتن بهترین راهکار‌های ممکن جهت حل مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف زندگی است و بعنوان یک امر علمی، هوشیارانه و کاوشی سخت کوشانه و خلاق با هدف کشف واقعیت های نو برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور شناخته می شود و فعالیت های پژوهشی از شاخص های اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری به حساب می آید که  چراغ علم و دانایی را در جامعه روشن نگاه می دارد.

باید اذعان کنیم که به یاری خداوند متعال، امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت‌های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان ، دانشمندان و دانش پژوهان جوان و متعهد خود توانسته است تا در عرصه های متعدد به الگویی مناسب در بین کشورهای منطقه و جهان اسلام در زمینه پـژوهش و تحقیق تبدیل شود که ترور دانشمندان و پژوهشگران این مرز و بوم، توسط دشمنان زبون، گواهی بر موفقیت های پژوهشی میهن اسلامی است.

اینجانب هفته پژوهش و فن آوری را به پژوهشگران و اندیشمندان و فن آوران گرانقدر در عرصه های مختلف علمی و تحقیقاتی تبریک گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات وافر همه پژوهشگران ، نهادها و دست اندرکاران امر پژوهش و فن آوری ابراز می دارم.

از پیشگاه احدیت می خواهم با تابش نور دانش، آگاهی و هدایت همیشگی خود، دل ها و اندیشه های ما را به هم نزدیک و در ساختن و آبادانی ایران اسلامی نقش موثری ایفا نمائیم.

عزیزاله عباسی

فرماندار شهرستان فریدن

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، همایش تجلیل و تکریم از شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار، نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار، حجت الاسلام سیاوشی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری از بزرگترین واحد پرورش بوقلمون مادر کشور در روستای […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =