دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۱۶:۱۸
فرمانداری شهرستان فریدن

مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فریدن/ عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، با حضور عزیزاله عباسی فرماندار، موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، معاون فرماندار، جلسه تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید شبکه دامپزشکی شهرستان در در دفتر فرماندار فریدن برگزار شد. در این جلسه فرماندار فریدن ضمن تشکر از دکتر کیماسی گفت : در طول دوران مسوولیت ایشان خدمات […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، با حضور عزیزاله عباسی فرماندار، موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، معاون فرماندار، جلسه تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید شبکه دامپزشکی شهرستان در در دفتر فرماندار فریدن برگزار شد.

در این جلسه فرماندار فریدن ضمن تشکر از دکتر کیماسی گفت : در طول دوران مسوولیت ایشان خدمات ارزشمند و بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است.

عزیزاله عباسی ادامه داد : ما پذیرفته ایم که در نظام جمهوری اسلامی در هر پستی که هستیم در آن خدمت کنیم و به دکتر موسی خانی بابت قبول مسئولیت در شهرستان فریدن تبریک می گوییم و از مدیریت دامپزشکی استان نیز به دلیل حمایت هایی که همیشه به دامداران این شهرستان داشته،  تشکر می نمایم.

دکتر شهرام موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان همچنین با اشاره به اولویت اصلی دولت برای ارتقاء سلامت در جامعه گفت: قطعاً با اهمیت ویژه ای که دامپزشکی در حوزه اقتصاد و سلامت ایفا می کند، تلاش مجموعه مدیران استان نیز بر این است که فارغ از مسائل حاشیه ای به شعارهای سازمان دامپزشکی کشور یعنی؛ برنامه محوری، شایسته سالاری و پاسخگویی همت گمارند..

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم انتصاب رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فریدن به دکتر محمد رضا موسی خانی اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر اسماعیل کیماسی تشکر و قدردانی شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه ی در راستای رفع موانع تولید، جهش تولید و هم فکری با سرمایه گذاران بومی شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ابتدای این جلسه سرمایه گذاران مشکلاتی چون پیچ و خم دیوان‌سالاری اداری، وجود مافیا در برخی حوزه های […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سیزده =