شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۱۵:۲۴
فرمانداری شهرستان فریدن

پرداخت بیش از ۱۱۰ میلیارد تسهیلات اشتغال در فریدن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در سخنرانی بین دو نماز عبادی_سیاسی جمعه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ شهر داران با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضائیه بیان داشت:  بیش از ۲۵ هزار پرونده در طرح جهادی خدمات حقوقی قوه قضاییه با حضور در روستاها بررسی شده که موجب گردیده کار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در سخنرانی بین دو نماز عبادی_سیاسی جمعه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ شهر داران با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضائیه بیان داشت:  بیش از ۲۵ هزار پرونده در طرح جهادی خدمات حقوقی قوه قضاییه با حضور در روستاها بررسی شده که موجب گردیده کار مردم در این طرح بسیار تسهیل شود که جای قدر دانی و تشکر از دست اندرکاران آن دارد.

عزیزاله عباسی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: مواد مخدر یکی از آسیب های خانمان برانداز و سرمنشاء بسیاری از معضلات اجتماعی است که اگر این مقوله درست مدیریت نشود جامعه و خانواده به سوی نابودی خواهند رفت.

وی ادامه داد: دولت خدمات زیادی برای پیشگیری و مبارزه با اعتیاد انجام داده است اما حضور مسئولان یا نیرو انتظامی کفایت نمی کند هر چند باید از سبز پوشان و خانواده هایشان تشکر و قدر دانی کرد، به ویژه خانواده هایی که در مسیر مبارزه با این بحث خانمان سوز عزیزانشان شهید شدند ولی هنوز شاهدیم که این معضل برای کل کشور وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: در دفاع مقدس اگر مردم به کمک ارتش یا سپاه نمی آمدند قطعا این پیروزی هایی که امروز شاهد آن هستیم، حاصل نمی شد و در مسائل اجتماعی دیگر هم همین جور است حضور فعال مردم باعث موفقیت می شود.

عباسی تاکید کرد: پدیده مبارزه با موارد مخدر نیز می طلبد که بصورت اجتماعی و مردمی حل شود، وظایف مسئولان که پابرجاست و باید انجام شود اما خانواده ها در کنار اقشار مختلف جامعه به مانند روحانیون، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و دستگاه های فرهنگی باید بصورت هم افزایی و هم پوشانی کار رو پیش ببرند تا بتوان بحث مواد مخدر را اصولی و اساسی حل کرد.

وی ادامه داد: مهم ترین و اساسی ترین راه مقابله با اعتیاد بحث پیشگیری است نباید اجازه داد جوانان و خانواده ها گرفتار این معضل اجتماعی شوند چون رها شدن از بیماری اعتیاد بسیارهزینه بر و تبعات بسیاری برای خانواده و جامعه دارد؛ مادران در خانواده نقش اساسی ایفا می کنند، آنان باید مراقب فرزندان خود باشند و با شناخت درست آنها را از این بحث خانمان سوز دور سازند.

رئیس شورای تامین شهرستان تاکید کرد: ایجاد اشتغال یکی از راه های مبارزه با مواد مخدر در جامعه است که در این راستا دولت با دادن تسهیلات اشتغال زایی توانسته گام خوبی در این حوزه بردارد.

عباسی اظهار داشت: دولت از طریق بنیاد شهید، بنیاد برکت، بنیاد کمیته امداد، از تبصره های ماده ۱۶، بحث جوانی جمعیت و تسهیلات ازدواج از سال گذشته تا الان بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و بخش از آن را برای بهبود یافتگان در بحث اعتیاد، تخصیص داده است.

وی افزود: دولت بدون هیچ بهانه ای در بحث اشتغال و مسکن با تمام قوا ورود پیدا کرده با این تفاسیر که دولت درگیر تحریف، تحریم و تحلیل ها بوده همچنین با این تفاسیر به دهیاری ها، شهرداری ها نیز کمک می کند.

فرماندار ادامه داد: دولت ماهانه بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته را می دهد که اگر این بدهی ها نبود قطعا خیلی از مشکلات و مسائل به راحتی حل می شدند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- با حضور در برخی مدارس شهر داران و دامنه ضمن تبریک و تجلیل از روز معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار صبح روز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- به همراه امام جمعه شهر دامنه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت گرامی‌داشت شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با حضور در آموزش و پرورش و مدارس شهر داران و […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندار فریدن، مراسم گرامی‌داشت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی صبح روز-یک‌شنبه ۹اردیبهشت – با حضور فرماندار، حجت الاسلام صابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، ائمه جمعه، جمعی از مسؤلان، مربیان عقیدتی و بسیجیان و پیشکسوتان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهرستان فریدن، کارکنان و کارگران شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فریدن صبح امروز- یازدهم بهمن ماه- با حضور شفیعی بخشدار بخش مرکزی و رحیمی مدیرعامل این شرکت مسیر گلستان شهدای شهر داران تا تپه نورالشهدا را به مناسبت روز کارگر پیاده روی کردند. این مراسم با […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =