جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۵۲:۱۱
فرمانداری شهرستان فریدن

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به درخواست برخی از دبیران احزاب و تشکل های رسمی شهرستان، نشستی با حضور فرماندار در سالن جلسات فرمانداری با حضور اعضای سه تشکل کانون تربیت اسلامی، تشکل جامعه جوانان متحد اسلامی، نهضت ملی جوانان برگزار شد. فرماندار فریدن در این جلسه با اشاره به تاثیر احزاب در عرصه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به درخواست برخی از دبیران احزاب و تشکل های رسمی شهرستان، نشستی با حضور فرماندار در سالن جلسات فرمانداری با حضور اعضای سه تشکل کانون تربیت اسلامی، تشکل جامعه جوانان متحد اسلامی، نهضت ملی جوانان برگزار شد.

فرماندار فریدن در این جلسه با اشاره به تاثیر احزاب در عرصه های مختلف بیان کرد: از احزاب سیاسی شهرستان انتظار می رود، تا با مشارکت و همکاری در فعالیت‌های اجتماعی نقشی پررنگ ایفا نموده و با گردهمایی افراد نخبه و صاحب نظر که در سطح شهرستان الحمدلله به وفور دیده می شوند با شنیدن نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات آنان در جهت پیشرفت و ترقی شهرستان ، و انعکاس به مسئولان و دستگاه‌های دولتی موجبات رشد و ارتقا را فراهم نمایند .

عزیزاله عباسی با اشاره به انتخابات پیش رو آن را مظهر مردم سالاری دینی دانست و تاکید کرد: مردم امروز با مشکلات و تنگناهای اقتصادی مواجه هستند اما نباید این نارسایی‌ها و یا چالش‌ها بهانه‌ای برای کمرنگ شدن حضور در صحنه انتخابات از سوی آنان شود چرا که این خواسته دشمن است.

وی با بیان وظایف فرمانداری در زمان انتخابات اظهار داشت: در این خصوص سلامت انتخابات و مر قانون مورد توجه است و اجازه نمی دهیم که منافع و آبروی نظام فدای مصالح شخصی دیگران شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و لایقی که شایسته نمایندگی مردم و مدافع مصالح نظام باشند ، با کمک و معرفی احزاب به مردم ، در انتخاب فرد اصلح کمک شایانی خواهد کرد.

عباسی عنوان کرد: امروز دشمن با تمام قوا به میدان آمده تا دستاوردهای نظام را کم رنگ جلوه بدهد و این وظایف احزاب را سنگین می کند تا دستاوردهای انقلاب را به گوش مردم برسانند و این انقلاب را آنچه که شایسته است به دست نسل های بعدی برسانند.

در پایان این جلسه مدیران تشکل های حاضر در ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان نمودند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت هفته هلال احمر “عزیزاله عباسی” فرماندار فریدن روز دوشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی جهت دیدار با رئیس و پرسنل هلال احمر این شهرستان در پایگاه این سازمان در شهر دامنه حضور یافتند و این هفته را به رئیس و پرسنل تبریک گفتند. در این دیدار […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی فریدن با حضور خادمان آستان قدس رضوی، کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، میهمان مردم روستاهای بخش زنده رود بود که جلوه های معنوی خاصی را در این روستاها ایجاد کرد. خدام […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، نمایشگاه «نهضت مشروطه از دریچه عکس» شامل ۲۸ قطعه عکس و ۱۰ سند از دوران و وقایع مشروطه که نقش روحانیون اصفهان را در آن به نمایش در آورده به مناسبت هفته فرهنگی فریدن و دهه کرامت در سالن سینما فرهنگ شهر داران برپا شد همچنین در کنار این […]

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  درمراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولان ، قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهید ادوارد آنیلی در روستای موغان شهرستان فریدن با حضور ۳۰ گروه جهادی افتتاح و شروع به کار کرد.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =